یک اتفاق باورنکردنی؛ کتک خوردن دو مربی ایرانی در ترکیه!

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، چند تیم ایرانی از جمله تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران و هواداران تهرانی اردوی خارجی خود را در کمپ گرین پارک کاراتپه برپا کردند.

طبیعتا با توجه به هتل مشترک محل اقامت تیم های ایرانی در گرین پارک، اعضای نساجی مازندران، تراکتور تبریز و تهران فن با هم دیدار و کنار هم می گذارند، اما…

صبح امروز (پنجشنبه) در سفره خانه و بعد از صرف صبحانه ساکت الهامی و دستیارانش که سابقه درگیری با کادر فنی سایر تیم ها را دارند به حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست نساجی مازندران حمله کردند. تیم (تیم سابق ساکت الهامی!) عصبانی شدند و شروع به دعوا کردند.

به گفته شاهدان ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور مطهری و دستیارانش را تهدید و ارعاب کردند و گفتند که دیگر اجازه فعالیت در فوتبال ایران را به آنها نمی دهند!

فریادها و فریادهای کادر فنی تیم هواداران در سالن غذاخوری هتل گرین پارک باعث تعجب حاضران شد و باعث پشیمانی اعضای دو تیم شد!

برهمین اساس باشگاه نساجی مازندران و حمید مطهری سرمربی این تیم طی نامه ای به سازمان لیگ و رونوشتی از آن به کمیسیون های انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال و همچنین به دادسرا تشکیل پرونده دادند. شکایت از سرمربی تیم فوتبال هواداران تهران با اسناد و مدارک و شاهد.

این در حالی است که ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور در فینال جام حذفی کشور به مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک حمله کردند و با تصمیم دادگاه انتظامی به ترتیب 5 و 3 جلسه محروم شدند. کمیته فدراسیون فوتبال

لازم به یادآوری است ساکت الهامی در آبان ماه 1400 در دیدار با گل گهر سیرجان به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقات طبق سابقه قبلی طبق ماده 55 آیین نامه انضباطی اخراج شد. به یک میلیارد ریال و شش جلسه جریمه نقدی محکوم شد. او به محرومیت از تمامی مسابقات تیمش و حضور در استادیوم های فوتبال کشور محکوم شد!

همچنین این مربی جنجالی در شهریور ۱۳۹۸ پس از جنجال آفرینی در دیدار فینال حذفی تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران به مدت ۶ ماه از همراهی تیمش محروم شد.

باشگاه نساجی مازندران ضمن طرح شکایت رسمی از این مربی جنجالی و پرحاشیه، امیدوار است مسئولان ذیربط و نهادهای قانونی فدراسیون فوتبال اجازه ندهند عده ای فوتبال ایران را با سوراخی در زمین اشتباه گرفته و به آبرو و حیثیت فوتبال ایران لطمه بزنند. مردم. حراج در داخل و خارج از کشور.

دیدگاهتان را بنویسید