کدام بازیکنان باید از استقلال جدا شوند؟

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اعتراض آبی پوشان پایتخت به عملکرد داور خاطرنشان کرد: داور در بازی ها تاثیر دارد و گاهی این تاثیر بیشتر، گاهی کمتر است. تا VAR بیاید این مشکلات وجود دارد و این اتفاقات رخ می دهد. دخالت بازیکنان در این موضوع خوب نیست چون تمرکز آنها را می شکند. باز هم به غیبت مردی اشاره می کنم که یکی از خلأهای تیم محسوب می شود. به نظر من این فرد باید این مطالب را منتقل کند تا بازیکن و سرمربی درگیر این مسائل نشوند.

پاشازاده درباره انتقادات مطرح شده درباره روند گلزنی و موقعیت یابی استقلال گفت: در برخی بازی ها گره هایی وجود دارد که گیم پلی بازی را تغییر می دهد. استقلال در حال حاضر در صدر جدول است و شرایط خوبی دارد و می تواند تا پایان فصل امتیازات خوبی کسب کند و نباید به این مشکلات دامن زد.

وی درباره تقابل آبی های پایتخت و تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر و جام خولا گفت: هر دو بازی حساسیت های قابل توجهی دارند. در دوره بالای جدول، هر امتیاز کسب شده بر روی گردش کار تاثیر می گذارد. شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است اما هر دو بازی حساس است و یک تیم اگر تمرکز داشته باشد و از اشتباهات حریف استفاده کند و با تمرکز بالا در خط دفاعی کار کند می تواند در این دو بازی پیروز شود.

پاشازاده درباره پایان نیم فصل لیگ برتر و شروع نقل و انتقالات زمستانی گفت: استقلال می تواند در نقل و انتقالات نواقص خود را برطرف کرده و بازیکن جذب کند. بازیکنانی مانند امانوف، شهباززاده و رمضانی که کمتر بازی کرده اند را می توان برای جایگزینی با بازیکنان مورد نظر کادر فنی انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید