کدام بازیکنان پرسپولیس باید برای جام جهانی انتخاب شوند؟

کدام بازیکنان پرسپولیس باید برای جام جهانی انتخاب شوند؟

شاید این بدترین خبر برای برخی از پرسپولیسی های کشورمان باشد که در ماه های اخیر جزو حامیان دراگان اسکوچیچ بوده اند.

پیش از این نوشته بودیم که 9 بازیکن پرسپولیس به سفارت این کشور در تهران رفته و برای همراهی تیم ملی در اردوی اتریش درخواست ویزا داده اند.

حالا به نظر شما رفتن کی روش و بازگشت کارلوس کی روش به درد کدام تیم ملی پرسپولیس می خورد؟

علیرضا بیرانوند; شاید اوضاع بهتر شود، شاید بدتر!

دروازه بان تازه نفس پرسپولیس بهترین های دوران فوتبال خود را زیر نظر کارلوس کی روش سپری کرد. علیرضا بیرانوند با وجود اینکه اسکوچیچ امیر عابدزاده را جایگزین سردار آزمون کرد، برای دفاع از سرمربی کروات تیمش را همراهی کرد. با این دو پارادوکس، شاید وضعیت بیرانوند بهتر شود، شاید بدتر!

دانیال اسماعیلی فر; یک شانس وجود دارد!

دانیال اسماعیلی فر توسط دراگان اسکوچیچ به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشد و به همین دلیل استوری حمایت سردار آزمون از کروات را بازنشر نکرد! اصلاح دفاع راست پرسپولیس شاید شانس کمی برای دعوت شدن داشته باشد. البته به شرط درخشش!

فرشاد فرجی; شانسی وجود ندارد

شاگرد قدیمی دراگان اسکوچیچ در تیم خونه به خونه بابل نیز برای دریافت ویزا به سفارت اتریش رفت اما در صورت انتخاب کارلوس کی روش شانسی برای دعوت به تیم ملی نخواهد داشت. چرا؟ واضح است که چرا کارلوس کی روش در این پست مردمک های زیادی روی سینه دارد!

میلاد سرلک; او باید خود را به کارلوس معرفی کند!

هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ با انتخاب کارلوس کی روش دست و پنجه نرم خواهد کرد. پرتغالی هافبک ثابتی ندارد و پرسپولیس در خط هافبک پیشتاز است و میلاد سرلچ باید با درخشش دوباره در این فصل خود را دوباره به سرمربی جدید تیم ملی معرفی کند. او البته رقبای سرسختی دارد که در گذشته شاگرد کارلوس کی روش بوده اند.

سروش رفیعی; آیا حمایت از اسکوچیچ نتیجه خواهد داد؟!

یکی از حامیان سرسخت دراگان اسکوچیچ در ماه های اخیر سوروس رفیعی بود. هافبکی که نه تنها داستان سردارآزمون را بازنشر کرد بلکه در مصاحبه هایش از دراگان اسکوچیچ حمایت کرد. آیا هافبک خلاق پرسپولیس باید حمایت ها را جبران کند و برای جام جهانی قطر امضا کند؟! باید منتظر بمانیم و ببینیم!

مهدی ترابی; جهان ستاره پرسپولیس می شود!

اگر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شود، دنیا مثل مهدی ترابی می شود. با وجود اینکه دراگان اسکوچیچ ستاره شماره 9 پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرد اما اعتقادی به او ندارد. در دوران اسکوچیچ مهدی ترابی نیمکت نشین مطلق بود!

گفت صادقی؛ تصمیم عاقلانه ای که به این بازیکن کمک می کند

سعید صادقی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران در قطر حضور داشت تصمیم گرفت داستان سردار آزمون را منتشر نکند. این بازیکن جدید تیم ملی نمی خواست وارد تاریخ بزرگترها شود و شاید این تصمیم ظاهرا عاقلانه به او کمک کند. سعید صادقی با آمادگی ای که مقابل هواداران به نمایش گذاشت، توانست نظر کارلوس کی روش، سرمربی احتمالی بعدی تیم ملی را به خود جلب کند.

کمال موفقیت؛ او باید وارد تیم ملی شود

کمال سغد نیا با اینکه در پرسپولیس نیمکت نشین بود در لیست مسافران احتمالی اتریش قرار گرفت و برای گرفتن ویزا به سفارت آن کشور رفت.

البته بعید است کارلوس کی روش بازیکن ذخیره را به خصوص در لیگ برتر ایران دعوت کند. موفقیت نیا را احتمالا باید به تیم ملی دعوت کرد مگر اینکه در پرسپولیس فیکس شود یا …

وحید امیری; ستاره مصدوم به جام جهانی می رود؟

دراگان اسکوچیچ بازیکن محبوب پرسپولیس نه تنها استوری سردار آزمون را منتشر کرد، بلکه از حمایت از کروات نیز ابایی نداشت!

اسکوچیچ آنقدر او را دوست دارد که وحید امیری را پزشک تیم ملی کرد و با وجود اینکه دوران نقاهتش تمام نشده است، این بازیکن خوش اخلاق را در لیست سفر به اتریش قرار داد.

اگرچه کارلوس کی روش نیز سبک بازی امیری را دوست دارد، اما احتمالا از حمایت این بازیکن از اسکوچیچ مطلع است!

دیدگاهتان را بنویسید