برای جهانی شدن والیبال زنان ، باید جهانی فکر کرد / لیگ باید راهی برای رشد بازیکنان والیبال باشد

زمان: 15:12
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777178

باشگاه های آسیایی نشان داده اند که باشگاه هایی که با برنامه و هدف کار می کنند نتیجه می گیرند

رئیس فدراسیون والیبال خطاب به تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان گفت: شما یکی از عوامل م inثر در جهانی شدن والیبال بانوان ایران هستید و برای تسهیل این امر باید جهانی فکر کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان در سال 1400 به ریاست داور به صورت آنلاین برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال با تبریک هفته تربیت بدنی ، رشد والیبال بانوان را یکی از اهداف فدراسیون دانست و گفت: باز. امسال برخی از والیبالیست های کشورمان در لیگ های خارجی بازی می کنند و نسل خوبی در لیگ برتر شرکت می کند. امیدواریم لیگ برتر مسیری هموار برای رشد این نسل باشد.

محمدرضا داورزنی لیگ دسته اول را نیز برای فدراسیون مهم می داند و ادامه می دهد: “بسیاری از استان هایی که شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند در دسته اول فعالیت می کنند و البته بازیکنان خوبی را به بدنه ملی والیبال اضافه می کنند. . “

وی با بیان اینکه رشد و توسعه والیبال زنان بدون همکاری ، همکاری و همدلی امکان پذیر نیست گفت: هدف فدراسیون فقط اتحاد چند باشگاه در لیگ و برگزاری مسابقات نیست. ما به دنبال برگزاری لیگ با عوامل فنی و مطابق با اصول والیبال جهان هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مسابقات باشگاهی آسیا نشان داد باشگاه هایی که با برنامه و هدف در آسیا کار می کنند نیز نتیجه می گیرند. اگر از شما می خواهیم یک تحلیلگر ، مربی بدنسازی ، مشاور تغذیه و غیره استخدام کنید ، این به این دلیل است که تیم ها به استانداردهای جهانی نزدیک می شوند. برای جهانی شدن ، باید جهانی فکر کرد و عمل کرد و از متخصصان استفاده کرد. موفقیت فدراسیون در ذهنیت جهانی شما.

داور مسابقه افزود: خوشبختانه بازیکنان ایران ظرفیت زیادی دارند. می بینید که تعداد لژیونرها هر سال در حال افزایش است و آنها در هر دوره جزو بهترین ها هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید