بازیکنان ما باید یاد بگیرند که در کدام بازی ها برنده شوند


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890903

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: حریف را دست کم نخواهیم گرفت و تا آخرین توپ مقابل آنها می جنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد وکیلی درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل چین تایپه در پایان مرحله گروهی مسابقات پسران زیر 18 سال آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تیمی را که مقاومت زیادی مقابل چین نشان داد شکست دادیم. چین تایپه به هیچ وجه تیم ضعیفی نیست و فقط قد آنها از بازیکنان ما کوتاهتر بود.

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: برای رویارویی با چین تایپه برنامه داشتیم و تصمیممان این بود که با سرویس های خوب حملات ترکیبی حریف را مهار کنیم. خطاهای سرویس بیشتر از حد مجاز داشتیم، اما بازیکنان متوجه شدند که با زدن سرویس های قدرتمند می توانید حملات حریف را خنثی کنید و از اثربخشی حمله آنها بکاهید.

وکیلی گفت: همیشه از بازیکنانم می خواهم که سخت و بهتر خدمت کنند. آنها آینده والیبال ایران هستند و من به خاطر نتیجه حاضر نیستم به آنها استرس وارد کنم. از حضار هم به خاطر حمایت از بچه های ایران تشکر می کنم.

وی گفت: در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند خواهیم رفت و برای صعود به جام جهانی باید این تیم را شکست دهیم. در مرحله پلی آف همه تیم ها شانس مساوی برای برد دارند و باید با تمرکز و نظم مقابل تایلند بازی کنیم.

یک وکیل در مورد تیم تایلندی گفت: تایلندی ها مانند چین تایپه بازی می کنند اما قدشان بلندتر است، پس شاید باید مشخصات خود را در دو سر آنتن بگیریم. بازی های پلی آف بسیار مهم هستند و بازیکنان ما باید یاد بگیرند که در کدام بازی ها برنده شوند.

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: حریف را دست کم نخواهیم گرفت و تا آخرین توپ مقابل او می جنگیم.

دیدگاهتان را بنویسید