وضعیت اوکراین نتیجه اعتماد به ایالات متحده است / برخی باید از اوکراین یاد بگیرند


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812103

سعیدی آگدام گفت: ما باید از تجربه و سرنوشت امروز اوکراین درس بگیریم و درک کنیم که امنیت وام ها و اجاره ها بسیار شکننده است و بر سرنوشت اوکراین تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیما سعیدی آگدام در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به حوادث اوکراین گفت: اوکراین سومین قدرت هسته ای جهان بود که رهبران آن فریب وعده های دروغین آمریکا و غرب را خوردند و از قدرت دفاعی محروم شدند.

وی افزود: اگر امروز اوکراین در این وضعیت قرار دارد به این دلیل است که برای تامین امنیت خود به آمریکا و غرب متکی است و امروز نیز با همین اعتماد به آن ضربه می زنند.

این کارشناس ارشد سیاسی گفت: تاریخ همیشه پر از درس و درس است. رنج کشیدن.

سعیدی اکدم گفت: اگر مقامات اوکراین عاقل بودند امروز به یک نیروی موشکی و هسته ای تبدیل می شدند که امنیت آنها را تامین می کرد نه اینکه مانند امروز به کشورهای آمریکایی و غربی متوسل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی این اتفاقات بود، گفت: مردم اوکراین در واقع اعتماد مقامات کشورشان به آمریکا را تضعیف می کنند که به دلیل دخالت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و غرب در اوکراین ، حساب منجر به وضعیت فعلی می شود.

این کارشناس ارشد سیاسی در پایان با بیان اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی درون زا و مستقل از امنیت است، افزود: این امنیت و اقتدار ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور می کند. ” انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید