جنگ در اوکراین تجربه اعتماد تلخ به ایالات متحده است


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816879

این کارشناس علوم ارتباطات گفت: قطعا تجربه شکست امروز اوکراین و درگیر شدن آن در جنگ با روسیه نتیجه اعتماد به آمریکا و کشورهای غربی است که برای همه کشورهایی که به آمریکا اعتماد کرده اند تجربه ارزشمندی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زاگرس مورنینگ کارشناس ارتباطات در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح گفت: این روزها اخبار مهم دنیا درباره جنگ اوکراین و روسیه است و بیشتر رسانه های دنیا به اروپای شرقی می پردازند. توسعه آن برای کل جامعه جهانی بسیار مهم است.

عبدالوهاب تقی زاده گفت: چون اوکراین که قبل از جنگ با روسیه آرزوی حمایت خوب غرب را در سر می پروراند و خود را نیرو می نامید، با ایده حمایت همه جانبه غرب برای روسیه خط و نشان می کشد.

وی افزود: اما ناگهان به عنوان یک جنگ ویرانگر تلقی شد و آن دولت های غربی که مدام در مورد حمایت صحبت می کردند، باز هم همین کار را کردند و هیچ کاری برای دولت اوکراین انجام ندادند.

این کارشناس علوم ارتباطات گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند قطعا ایجاد انواع جنگ و خونریزی در سراسر جهان مایه شرمساری است و کشورها باید از هرگونه تنش و ناامنی در منطقه خودداری کنند.

وی افزود: قطعا تجربه شکست اوکراین امروز و درگیر شدن آن در جنگ با روسیه نتیجه اعتماد به آمریکا و کشورهای غربی است که تجربه ارزشمندی برای همه کشورها و ملت هایی است که با آمریکا بیعت کرده اند. . “

تقی زاده گفت: امروز سرنوشت اوکراین پایان سرنوشت محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی، حسنی مبارک، محمد مرسی و چندین نمونه دیگر است که تاریخ مملو از چنین بدعت هایی است.

وی افزود: این روزها برخی از سلبریتی ها می گویند از اوکراین حمایت می کنند و دعوا نمی کنند. ما با جنگ موافق نیستیم. اما این سلبریتی ها مظلومیت مردم یمن را ندیدند، در مورد جنایات غزه، ترور داعش و… سکوت کردند و یا اینکه آمریکا در آنجا از آن حمایت نکرد و آمریکا نخواست.

این کارشناس ارتباطات گفت: اصولا اینها مدافع حقوق آمریکا هستند نه مردم مظلوم و مبارز به امید روزی که صلح و آشتی در سراسر جهان برقرار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید