اعتماد غیرمنطقی به ایالات متحده باعث ایجاد بحران در اوکراین شده است


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812544

محمدرضا حنلری گفت: اگر مردم اوکراین آگاهانه عمل می کردند و دلبستگی به آمریکا نداشتند قطعا امروز از حوادث تلخ جان سالم به در نمی بردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حنلری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین; وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در قیامت گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانات به این نکته اشاره کردند که پیامبر گرامی اسلام در آن زمان غیرممکن را انجام داد و اعراب را درگیر جهل و جهل انسان هایی متمدن ساخت. .

وی با اشاره به بخشی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری افزود: در واقع آمریکا امروز نماد فرهنگ بی فرهنگی و خشونت اعراب جاهلی است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز در آمریکا از نظر سیاسی، اقتصادی، فروش تسلیحات و ایجاد بحران و در واقع به خاطر همین بحران هایی که در دنیا و به ویژه در منطقه ایجاد می کند به حیات خود ادامه می دهد. “

هانلری گفت: «ایالات متحده یک رژیم مافیایی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: اگر مردم اوکراین آگاهانه عمل می کردند و دلبسته آمریکا نبودند قطعا امروز از حوادث تلخ جان سالم به در نمی بردند.

وی گفت: ما باید از وضعیت اوکراین درس بگیریم.

این کارشناس سیاسی در پایان تاکید کرد: سیاست نرمش قهرمانانه در واقع به گونه ای است که اگرچه ما مدافع و مدافع صلح و نیکی هستیم، اما نباید سازش کنیم و از ابرقدرت ها اطاعت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید