کشتارگاه مجازی; نیاز به سازماندهی مجدد / بحران در اوکراین. این امر غیرقابل اعتماد بودن ایالات متحده را به جهانیان ثابت کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی امام این شهر برگزار شد، با اشاره به تصویب کلیات طرح دفاعی در مجلس شورای اسلامی و حواشی تعیین شده برای آن، گفت: . : این طرح برای حفظ حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی و حفظ آن از تنبلی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند واقعاً فضای مجازی مسلخ جوانان و نوجوانان ما شده است.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه با ابراز تأسف از برخی عوامل خرابکار برای تصویب این طرح مهم و ضروری گفت: اما همه ما باید هوشیارانه از این طرح که از افکار و مال مردم در فضای مجازی محافظت و دفاع می کند حمایت کنیم.

وی درباره جنگ اوکراین و روسیه گفت: ایران اسلامی در هیچ جای دنیا با جنگ موافق نیست. این یک جنگ مضر است و مردم بیگناه را می کشد، اما متأسفانه این جنگ توسط اروپا تحریک شد.» و ایالات متحده و تهدیداتش علیه اوکراین ایجاد شد.

حاطب جمعه در سمنان این هفته جنگ اوکراین را درس عبرتی برای کشورهای جهان دانست که باید به توان و توان داخلی خود تکیه کنند و ادامه داد: اوکراین زمانی سومین قدرت هسته ای جهان بود که توسط آمریکا و انگلیس تضمین شده بود. تسلیحات هسته ای آنها، اما امروز این استعمارگران اصلا از کشور حمایت نکردند.

نماینده ولی فقیه در سمنان پرواز 40 دقیقه ای پهپاد حسن در عمق 70 کیلومتری فلسطین اشغالی را تکریم جبهه مقاومت دانست و گفت: این پهپاد علیرغم تمام تلاش های ارتش به سلامت از سرزمین های اشغالی لبنان بازگشت. دشمن لرزید و صهیونیست ها به لرزه افتادند.

متیو در پایان گفت: مایه تاسف است که ظلم به زنان مسلمان هندی که تنها شرط آن رعایت حجاب است نادیده گرفته می شود و کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر با هرج و مرج و سالادیسم هستند اقدامی نمی کنند. و سکوت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید