کدام کالاها بیشترین میزان انباشتگی را دارند؟


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877793

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده اعلام کرد؛

بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده، در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تن کالا شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر و تخم مرغ، شوینده‌ها، لوازم خانگی و کاغذ کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، در اردیبهشت ماه امسال بیش از 34 هزار مورد بازرسی از انبارها و انبارها در سراسر کشور برای مبارزه با احتکار انجام شد.

بر این اساس در این مدت 34 هزار و 246 مورد بازرسی از واحدهای انبار و مراکز انبارداری توسط بازرسان سازمان های صنعتی، معدنی و تجاری در سراسر کشور انجام شد که منجر به تشکیل 4491 پرونده متخلف شد.

کالاهای کشف شده شامل کالاهای اساسی مانند برنج، چای، روغن نباتی، شکر و تخم مرغ، مواد شوینده، لوازم خانگی، کاغذ و غیره به ارزش بیش از 13.54 میلیارد تن است.

در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 66 هزار و 467 مورد بازرسی از انبارها و انبارها انجام شده که منجر به تشکیل 9089 فقره تخلف بالغ بر 13 هزار و 746 میلیارد تن شده است.

چگونه شکایت کنیم؟

مردم می توانند با مراجعه به ستاد خبری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و شهرستان های تابعه و یا از طریق تلفن (124)، پورتال سازمان پشتیبانی به نشانی www.cppo.ir، سایت (124 .ir) شکایت کنند. ) و درخواست برای طرح شکایت.

بر اساس قانون نظام صنفی گران فروشی، کم فروشی، کلاهبرداری، انباشت، عرضه خارج از خط، عدم اعمال قوانین قیمت گذاری و توزیع، فروش اجباری، عدم قیمت گذاری و عدم صدور فاکتور از رایج ترین موارد است. تخلفات صنفی مهم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید