کره شمالی یک پرتابه دیگر شلیک کرد


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882133

رسانه های کره جنوبی به نقل از ارتش این کشور گزارش دادند که کره شمالی یک موشک جدید شلیک کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که تنش ها در شبه جزیره کره همچنان به تیتر خبرها تبدیل می شود، ارتش کره جنوبی روز یکشنبه (امروز) اعلام کرد که کره شمالی یک پرتابه دیگر را شلیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری دولتی یونهاپ، ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی روز یکشنبه برای نمایش قدرت دیگری به نفع این رژیم پرتاب کرد.

به گزارش این رسانه کره جنوبی، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در پیامی به خبرنگاران گفت که حوالی ساعت 18:21 تا 18:37 (به وقت محلی) مسیرهای شلیک گلوله را که گمان می رود شلیک توپخانه باشد، شناسایی کرده است.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه ای از همکاری با آمریکایی ها خبر داد و اعلام کرد: در حالی که نظارت و هوشیاری ارتش ما تشدید شده است، کره جنوبی و آمریکا به همکاری نزدیک و حفظ وضعیت آمادگی کامل ادامه می دهند. .

ارتش کره جنوبی از پرتاب یک موشک از کره شمالی در شرایطی خبر داد که مقامات پیونگ یانگ در این مورد اظهار نظر نکرده اند و مقامات سئول نیز توضیح بیشتری در این مورد ارائه نکرده اند.

انتشار این خبر در شرایطی منتشر شد که یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی اخیرا به ارتش دستور داد تا به هرگونه اقدام تحریک آمیز کره شمالی «سریع و جدی» پاسخ دهد.

دستور رئیس جمهور کره جنوبی به ارتش در بحبوحه نگرانی های فزاینده مبنی بر اینکه کره شمالی ممکن است اولین آزمایش هسته ای خود را در پنج سال گذشته انجام دهد صادر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید