کریستیانو رونالدو به دنبال کیش می گردد و مسی را شکست می دهد

کریستیانو رونالدو به دنبال کیش می گردد و مسی را شکست می دهد

کریستیانو رونالدو مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های جام جهانی 2022 قطر است، اما کاپیتان پرتغال در هفته‌های اخیر به دلیل خارج از زمین خبرساز شده است.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای انفجاری با پیر مورگان، روزنامه نگار انگلیسی شرکت کرد و از باشگاه فعلی خود منچستریونایتد انتقاد کرد و بسیاری معتقد بودند که او پل های پشت سر خود را با باشگاه برای همیشه ویران کرده است.

یکی از جنجال های این مصاحبه، درگیری با برونو فرناندز، دیگر بازیکن یونایتد بود. با این حال، رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی برنامه ریزی نشده پرتغال شرکت کرد تا هرگونه تردیدی را روشن کند. گفت: گاهی راست می نویسی، گاهی دروغ. من نباید نگران این باشم که دیگران چه فکری می کنند. وقتی بخواهم صحبت می کنم. همه می دانند که من کی هستم و به چه چیزی اعتقاد دارم. وقتی بخواهم صحبت می کنم، زره پوش هستم.»

از آنجایی که رونالدو برای مدت طولانی نیمکت نشین بوده، وضعیت تناسب اندام او نگران کننده بوده است، اما خودش گفته است که چنین مشکلی ندارد. رونالدو ادامه داد: بهبود یافته ام، احساس می کنم آماده هستم تا جام جهانی را به بهترین شکل ممکن آغاز کنم و به اهدافم برسم. جام جهانی چیزی متفاوت است، دنیا متوقف می شود و همه می خواهند بازی شما را ببینند و در مورد رقابت صحبت کنید.

رونالدو همچنین اظهار داشت که دوست دارد پس از شکست لیونل مسی در یک بازی دوستانه شطرنج، او را در زمین مسابقه شکست دهد. رونالدو گفت: “این پنجمین جام جهانی من خواهد بود، من متمرکز هستم و مطمئن هستم که عملکرد خوبی خواهم داشت.” من دوست دارم کسی باشم که مسی را شکست دهد، جالب خواهد بود. در شطرنج این اتفاق افتاد، در فوتبال هم ممکن است اتفاق بیفتد.

رونالدو همچنین در مورد تبلیغاتی که اخیرا پخش شده و در آن این دو حضور داشتند، توضیح داد. “من می خواستم چنین کاری انجام دهم، مدت زیادی است که به دنبال آن هستم. این یک افتخار بود.”

رونالدو بار دیگر تاکید کرد که با هیچ یک از هم تیمی هایش مشکلی ندارد و با اظهارات اخیر ایکر کاسیاس درباره او مشکلی ندارد. من و ایکر رابطه خوبی داریم. با هم بازی کردیم و بردیم. ما می دانیم مطبوعات چگونه کار می کنند. من با او موافقم و امیدوارم یک بار دیگر آن را ثابت کنم. این مراحل قبل از بازی همیشه پر از جنجال است، اما رابطه من با او عالی است.

همه چیز اطراف کریستیانو همیشه جنجال ایجاد می کند. اما تاکید می کنم: رابطه من با کل تیم عالی است، با برونو، با کانسلو، با ژائو فلیکس. من از فرصت استفاده می کنم و می گویم از بازیکنان در مورد کریستیانو نپرسید، در مورد خودتان و پرتغال بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید