کسانی که در مورد پرسپولیس می خوانید؛ صدر تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کسانی که در مورد پرسپولیس می خوانید؛  صدر تا اطلاع ثانوی تعطیل است

بهروز سلطانی دروازه بان سابق پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در شهر مسجد سلیمان گفت: این تیم دقیقا ده هفته مانده به پایان لیگ با این بازیکنان به مقام قهرمانی می رسد. این پیش بینی را بعد از بازی قبلی در جلسه هواداران انجام دادم و حالا که پرسپولیس دومین بازی خارج از خانه خود را برد، می توانم با اطمینان کامل بگویم در هفته بیستم قهرمان می شویم.

وی افزود: فقط متاسفم که اردوی تیم ملی در اتریش بیشترین آسیب را به پرسپولیس وارد می کند. چون تیم خارج از خانه است و اگر لیگ سه هفته تعطیل نمی شد، به راحتی همه بازی های بعدی را پشت سر هم می بردیم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس افزود: خوشبختانه بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر دارند. شرایط بدنی تیم عالی است و مهم ترین نکته این است که خارجی های تیم فوتبال خوبی ارائه می دهند. مطمئنم در هفته بیستم کار را تمام می کنیم چون وقتی پرسپولیس در شهرستان ها نتیجه بگیرد قطعا ورزشگاه را برای همه رقبای خود در ورزشگاه آزادی جهنم می کند. به همین دلیل به نظرم خیلی بعید است که پرسپولیس در تهران امتیاز بگیرد.

سلطانی درباره گل لوکادیا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این مهاجم بازی به بازی بهتر می شود. هر روز که از حضورش در ایران می گذشت، با نشاط بیشتری بازی می کرد. چنین خریدهایی به نفع پرسپولیس است. فوتبالیست های تاجیکستان و ازبکستان در سطح پرسپولیس نیستند. پرسپولیس باید بازیکنی را بخرد که بالاتر از سطح فوتبال ایران باشد. فوتبالیست های تاجیک و ازبکستان از ایرانی ها پایین ترند، اگر انتقاد کرده ایم به این دلیل است که یک فوتبالیست هلندی به راحتی برای پرسپولیس گل می زند.

سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیسی ها که به این زیبایی فوتبال بازی می کنند باید در تعطیلات به تمرینات خود ادامه دهند تا بتوانند با قدرت به لیگ برگردند. مطمئنم این تیم به راحتی در آسیا پیروز می شود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره گلی که بیرانوند از نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند، گفت: بیرانوند به هیچ وجه مقصر گل نبود اما اشتباه هافبک ها و مدافعان بود. بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است و در کنار او نظم و حسینی سه دروازه بان برتر تیم ما هستند. علیرضا حقیقی در فرم خوبی نیست و باید 7 گل به استقلال بزند که البته سه گل زد. اما سه نفر دیگر که قبلاً به آنها اشاره کردم می توانند در جام جهانی احساس راحتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از بازی نفت مسجد سلیمان خیلی ها می گفتند شرایط بازی در مسجد سلیمان برای پرسپولیس سخت است اما دیدیم این تیم خوب در هر زمینی و در هر شرایط آب و هوایی می تواند پیروز شود. فعلا با برگزاری اردوی تیم ملی لیگ تا اطلاع ثانوی تعطیل است. این پرسپولیس همان تیمی است که هواداران دوستش دارند. تیمی شبیه پرسپولیس در دهه 60.

ملی پوش سابق یادآور شد: امیدوارم سبک دفاعی کی روش تاثیری بر پرسپولیس نداشته باشد. البته اگر سال گذشته گل محمدی تیمش را دفاعی تری به زمین فرستاده بود به این دلیل بود که مهاجم نداشتند اما حالا پرسپولیس هم زیبا حمله می کند و هم فوتبال زیبایی به نمایش می گذارد. پرسپولیس تیمی نیست که برود دفاع کند. دفاع کار تیم هایی است که به دنبال کسب امتیاز و بازگشت به خانه هستند. پرسپولیس باید در 15 دقیقه اول کار را تمام کند.

دیدگاهتان را بنویسید