کلاس های حضور در دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کلاس های حضور در دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی تعطیل است

روز جدید دانشگاه صنعتی شریف تهران اعلام کرد: کلیه کلاس های دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه 20 مهرماه 1401 تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: همچنین تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است و تردد دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به تایید درخواست آنان از طریق نظام آموزشی است.

لازم به ذکر است شب گذشته خبرگزاری تسنیم از برگزاری تجمع اعتراضی در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد. بر این اساس محمدعلی زلفی گل وزیر علوم نیز به دانشگاه شریف آمد و با مسئولان دانشگاه و نیروهای انتظامی اطراف دانشگاه و همچنین دانشجویان معترض صحبت کرد.

ایرنا نیز در این باره نوشت: پس از اتخاذ تدابیر انضباطی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و معلمان از این دانشگاه، به دستور وزیر علوم، خودروهای متعددی برای خروج دانشجویان و معلمان از دانشگاه در نظر گرفته شد.

فارس نیز در این باره نوشت: حدود 200 دانشجو در این تجمع اعتراضی شعارهای تند علیه مسئولان کشور سر دادند. معترضان همچنین خواستار آزادی دانشجویانی شدند که گفته می شود در روزهای اخیر بازداشت شده اند. تعدادی از دانشجویان با هماهنگی مسئولین دانشگاه از درب شمالی خارج شدند. اما دانشجویان می گویند برخی از رهبران به پارکینگ رفتند و در آنجا دستگیر شدند. همزمان تعدادی از مردم مقابل دانشگاه و خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک شدید در آن منطقه شد و در نهایت این افراد با گاز اشک آور پلیس متفرق شدند. بیرون دانشگاه چند خانواده نگران فرزندانشان منتظر خروج آنها بودند.

حوالی ساعت 23:00 رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تجمع به پایان رسیده است، دانشجویان دانشگاه را ترک کرده اند و در حال حاضر به جز دانشجویانی که در حال انجام تحقیقات در دانشگاه هستند دانشجویی در دانشگاه وجود ندارد. آزمایشگاه ها.”

دیدگاهتان را بنویسید