کشف مخزن 120 هزار لیتری سوخت قاچاق در شهرستان نجف آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف مخزن حاوی 120 هزار لیتر نفت کوره به ارزش 25 میلیارد ریال از زیر زمین یک شرکت تولید ایزوگام در شهرستان نجف آباد خبر داد.



به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فربیان داشت: ماموران کلانتری 16 علویجه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری فرآورده های نفتی قاچاق و توزیع غیر قانونی و خارج از شبکه آنها توسط یک شرکت تولید ایزوگام موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی از محل این شرکت بازدید به عمل آوردند که طی بررسی صورت گرفته مشخص شد درمخزن بتونی زیرزمینی مقادیر زیادی نفت کوره نگهداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: در ادامه با حضور کارشناسان پالایشگاه نفت اصفهان نمونه برداری انجام و در نهایت 120 هزار لیتر نفت کوره که به صورت غیر قانونی و قاچاق در محل نگهداری می شدند کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

سردار هاشمی فر ارزش محموله سوخت قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 25 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه محل مخزن نگهداری سوخت پلمب و فرد دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید