کشف و انهدام 850 کیلوگرم گوشت فاسد از 2 رستوران معروف جنوب شرق

ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800380

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ابوالفضل احمدزاده از کشف و معدوم سازی 850 کیلوگرم گوشت فاسد از دو رستوران معروف یوتیوب در شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل احمدزاده، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: گوشت های گذشته که از رستوران ها جمع آوری می شود به دلیل اینکه برای مصرف انسان مناسب نیست در ملاء عام معدوم می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا اخیراً 850 کیلوگرم گوشت گذشته در دو مرحله و به مدت 15 روز از دو رستوران معروف زاهدان جمع آوری شد و به دلیل اینکه امکان استفاده برای مصارف دیگر وجود نداشت، معدوم شد.

احمدزاده گفت: این میزان گوشت قابل مصرف انسان نیست، تاریخ مصرف آن گذشته و یا به صورت غیرقانونی ذبح شده و شرایط ارزیابی شده توسط دامپزشک رعایت نشده است که با نظر مسئولان دامپزشکی و مرکز بهداشت جمع آوری و معدوم شد.

وی گفت: از آنجایی که پرونده این دو رستوران در شعبه ویژه در حال رسیدگی است، نام آنها اعلام نمی شود، اما در صورت تکرار این اقدام در آینده، در مرحله تحقیقات اولیه، اسامی این رستوران ها اعلام می شود. بنابراین. مردم استقبال نمی کنند، اعلام خواهد شد.

60c4313b 8031 4f0f b134 0340f0939a22 خبر خاکستری

طرح دعوی قضایی و محکومیت متخلفان

دادستان دادسرای ناحیه گفت: این دو رستوران علاوه بر معدوم سازی گوشت از گذشته پلمپ و علیه صاحبان آنها شکایت و کیفرخواست تشکیل و به دادگاه کیفری منتقل شد.

وی گفت: ما خواهان هیچ تعاملی با هیچ ارگانی در رابطه با سلامت جامعه و سلامت جامعه نیستیم زیرا خط قرمز قوه قضاییه سلامت جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید