انهدام 53 باند بزرگ با کشف 103 تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور/ عاملان ترور در میرجاوه شناسایی شدند.

ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791576

سردار احمد طاهری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 53 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی و منهدم شده و 103 تن تریاک نیز توسط این قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: یکی از اهداف ما در حوزه مواد مخدر دستیابی به شبکه ها و مردم است که آنها هستند. فعال.

وی افزود: در این راستا از ابتدای امسال تا پایان آبان 53 گروه بزرگ مواد مخدر متلاشی و منهدم شد که در نتیجه آن 103 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین 4 هزار و 786 عملیات پلیسی با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان انجام شده و پلیس استان 107 درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر داشته که 10 قاچاقچی عمده را به هلاکت رسانده و 59 قبضه سلاح و مهمات نیز کشف کرده است.

طاهری افزود: یک هزار و 519 قاچاقچی مواد مخدر در نقاط مختلف استان شناسایی و دستگیر شده اند که جمع آوری 7 هزار و 30 معتاد متجاهر و آوردن آنها به مراکز بازپروری از دیگر اقدامات است.

وی سپس از شناسایی مهاجمان طایفه گمشادزهی در میرجاوه خبر داد و گفت: پلیس به دستگیری عاملان قتل در میرجاوه ادامه می دهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش 6 درصدی دستگیری اشرار مسلح و کاهش 6 درصدی درگیری های مسلحانه در استان گفت: در حوزه درگیری های مسلحانه نیز شاهد افت در منطقه هستیم. “هنوز کاهش یافته است.

وی گفت: در سرقت سیستان و بلوچستان از نظر جمعیتی رتبه آخر کشور را به خود اختصاص داد و تمامی پرونده هایی که با فتوای این استان به پلیس ارجاع شد منجر به افشاگری شد.

طاهری با بیان اینکه یکی از مشکلات و چالش های بزرگ در این استان زمین خواری است، افزود: روز گذشته 900 میلیارد تن از اراضی ملی در زاهدان و حومه تصرف شد، کارگروه ها فعال شده و همه دستگاه ها در حال کار و خاک ریزی هستند. تلاش برای پایان دادن به اشغال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید