عاملان ترور یکی از اعضای کابینه امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند / کشف 74 تن دام و 40 تن نفت قاچاق در جنوب شرق کشور


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812686

سردار احمد طاهری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار، دو تن از عاملان اصلی قتل مسلحانه یکی از اعضای کابینه امام جمعه اهل سنت این شهرستان پس از 25 روز متواری دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار با جمع آوری ادله و شواهد موجود توانستند دو عامل اصلی این جنایت را شناسایی کنند.

طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند با اعتراف به جرم خود با پیشنهاد سه نفر دیگر برای دریافت پول برای ارتکاب قتل تحریک شدند. تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری سایر متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.

کشف 74 تن دام قاچاق در نیمروز

وی گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران پایگاه بازرسی سفید آبه نیمروز حین رصد تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی زاهدان – نبندان به پنج دستگاه کامیون مشکوک و پس از ایست و بازرسی 74 دستگاه تن خوراک و طیور قاچاق و بدون مجوز پیدا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ارزش محموله قاچاق کشف شده به گفته کارشناسان 5 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است. در این راستا 5 متخلف شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 40 تن روغن خوراکی قاچاق در دشتیاری

وی گفت: ماموران انتظامی دشتیاری در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین رصد تردد خودروهای عبوری در پاسگاه مرزی شهید یدالهی در محور مواصلاتی چابهار – دشتیاری مشکوک شدند که دو دستگاه تریلر کانتینری و 40 تن روغن خوراکی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.

طاهری ارزش اقلام کشف شده را بر اساس اعلام کارشناسان گمرک 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید