کشف گنجینه نفتی محلی توسط سازمان اطلاعات سپاه در یاسوج + عکس


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840007

گنجینه روغن های ذخیره شده در یاسوج توسط اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، سازمان اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور مقابله با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از احتکار با نظارت و اشراف اطلاعاتی، روغن های خوراکی را در یاسوج کشف و ضبط کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این منزل 500 بطری روغن مایع به وزن یک تن کشف کردند.

در کهگیلویه و بویراحمد، فتنه گران در روزهای اخیر بارها از ماموران امنیتی بازدید کرده اند و سربازان گمنام سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای اقتصادی چندین انبار کالا کشف کرده اند. طرح دولت نفت، برنج، تخم مرغ و سایر محصولات در این استان یافت شده است.

گفتنی است طی 2 هفته گذشته در انبارهای بزرگ استان بیش از 50 تن انواع کالا کشف و ضبط شد.

مبارزه با مخربان اقتصادی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه فتح قرار دارد و در مقاطع مختلف از انباشت و قاچاق کالاهای مختلف در استان و همچنین مردم در صورتی که این مسائل مربوط به انباشت کالاهای اساسی باشد، جلوگیری کرده است. انبارهای غیرمجاز و ثبت نشده در این مورد به سپاه 114 کهگیلویه و بویراحمد گزارش دهید.

خبرنگار: باگرزاده
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید