کشف 71 تن گندم ذخیره شده از اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843458

یک گنجینه بزرگ گندم ذخیره شده در یاسود توسط نیروهای اطلاعاتی استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس سازمان اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک اقدام امنیتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از انباشت رصد اطلاعاتی و اشرافیت افتتاح انبار بزرگ گندم انباری در یاسوج.

سربازان گمنام امام زمان (عج) کهگیلویه و بویراحمد با مشورت مراجع قضایی و بازرسان جهاد کشاورزی استان به محل مورد نظر اعزام و 71 تن گندم ذخیره شده را کشف کردند.

گزارش های خبرنگاران ما از کهگیلویه و بویراحمد حکایت از برخورد جدی و قاطع با هرگونه احتکار دارد چرا که در یک ماه گذشته انبارهای احتکار زیادی افتتاح و با جدیت برخورد شد..

شورشیان کهگیلویه و بویراحمد بارها در تورهای شناسایی امنیتی حضور داشتند و سربازان گمنام سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل در برنامه اقتصادی دولت به دقت زیر نظر و رصد شدند و گنجینه های متعددی را کشف کردند. روغن ذخیره شده برنج، تخم مرغ، مواد شوینده، گوشت قرمز، شکر، آرد و غیره در استان یافت شد..

مبارزه با مخربان اقتصادی در برنامه جدی سازمان اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد است و در مقاطع مختلف از انباشت و قاچاق کالاهای مختلف در استان جلوگیری کرده است که موجی از امید و خوشحالی را در بین مردم ایجاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید