کشف یک نسخه خطی در کنار جسد کیومارت پوراحمد

کشف یک نسخه خطی در کنار جسد کیومارت پوراحمد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پیامی از درگذشت «کیومرث پوراحمد» کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در بندر انزلی خبر داد: پلیس 110 این سوال به اطلاع دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی.

با توجه به اهمیت حادثه بلافاصله تیم پلیس آگاهی برای بررسی صحت و جدیت موضوع در محل حادثه حاضر شدند و با جسد بی جان کارگردان معروف کشورمان آقای کیجومارت پوراحمد مواجه شدند.

یافته های پلیس حاکی از آن است که دست نوشته ای در کنار جسد مرحوم «پوراحمد» پیدا شده که متأسفانه نشان از اقدام به خودکشی وی دارد.

تلاش کارشناسان پزشکی قانونی پلیس برای روشن شدن دلایل انگیزه احتمالی متوفی از خودکشی ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان با ابراز تأسف و تسلیت به خانواده مرحوم «کیومرث پوراحمد» و اهالی هنر و سینمای کشور، پس از تحقیقات در کارآگاهان پلیس و دریافت نتیجه، جزئیات این حادثه را به اطلاع همگان می رساند.

لازم به ذکر است که کیومرث پوراحمد (متولد ۴ آذر ۱۳۲۸) کارگردان، فیلمنامه نویس، تدوینگر و تهیه کننده کشورمان، دانشجوی کارگردانی سینما و آثار بسیاری همچون «تیغ و ترمه»، «کفش هایم کجاست؟ ” “پنجاه پله آخر”، “اتوبوس شب”، “نوک برج”، “گل یه”، “غبران قریب”، “به خاطر هانیه”، “بی بی چلچله”، “قصه های جادویی” و “سرنخ” در کارنامه اش

دیدگاهتان را بنویسید