کشف 5 جسد مفقود در سیل شهر گرمی اردبیل

کشف 5 جسد مفقود در سیل شهر گرمی اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پنجمین جسد مفقود شده در سیل شهرستان گرامی خبر داد. حمید کاویدل گفت: جسد 3 مفقودالاثر 25 خرداد در مناطق سیل زده پیدا شد. و پارا کشلک را بیله سوار کشف کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پنجمین جسد مفقود شده در سیل شهرستان گرامی خبر داد.

حمید کاویدل گفت: جسد 3 مفقودالاثر 25 خرداد در مناطق سیل زده پیدا شد. و پارا کشلک را بیله سوار کشف کردند.

وی افزود: در تلاش شبانه روزی امدادگران هلال احمر، دو نفر (مرد 35 ساله و دختری 13 ساله) در روستای آگ داش شهرستان گرمی و یک نفر دیگر کشف شدند. یک نفر (دختر 8 ساله) در روستای مسجدلوی شهرستان بیله سوار پیدا شد 2 نفر دیگر پیدا شدند که هر 5 مفقود در سیل پیدا شدند.

وی با بیان اینکه عوامل هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: در پی دریافت گزارش مردمی با شماره 112 برای تماس های اورژانسی اداره کل امداد و نجات استان اردبیل در ساعت 14:15 روز چهارشنبه، به زودی در حال انجام است. 24 ژوئن، برای باران شدید و مداوم. سیل و مفقود شدن 5 نفر در روستای میکائیل درسی شهرستان گرمی، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: در دومین روز از عملیات جست و جوی 25 خردادماه، اجساد هر 5 مفقودی غرق شده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و تحویل داده شد. افسران پلیس برای طی مراحل قانونی

کاویدل ادامه داد: این عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و سایر نهادها انجام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات جستجو 21 تیم شامل 19 تیم سیل، یک تیم واکنش اضطراری و یک تیم ارزیاب متشکل از 94 امدادگر در روز با استفاده از 9 خودروی امدادی در روز حضور داشتند.

این مسئول اضافه کرد: در این حادثه 26 نفر مصدوم شدند که یک نفر در همان روز اول جسد پیدا شد و 2 نفر نیز با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان نجات و نجات یافتند و در مسیر به اورژانس تحویل عوامل اورژانس شدند. مرکز پزشکی.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه 4 منزل مسکونی توسط هلال احمر خبر داد و ادامه داد: 14 نفر از مصدومان این حادثه اسکان اضطراری داده و فرآورده های بیولوژیکی توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: خانواده ها همیشه مسائل ایمنی را در نظر بگیرند تا دچار حادثه نشوند.

عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید