کمبود تجهیزات و بودجه دلیل تاریکی جاده های قم است


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890619

مدیر تعمیر و نگهداری شرکت توزیع نیروی برق قم ارتقا یافت.

مدیر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به اینکه از نظر روشنایی معابر تفاوتی بین مناطق وجود ندارد، گفت: طولانی شدن تاریکی خیابان ها به دلیل کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است. و در خرید تجهیزات جدید با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مهری مدیر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا وی در پاسخ به این سوال که چرا تاریکی برخی معابر قم طولانی می شود، گفت: این موضوع به دلیل کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل مواجه هستیم.

وی گفت: تعداد خاموشی ها در جاده های قم به زیر 50 مورد رسیده است اما متاسفانه این روزها تعداد خاموشی ها افزایش یافته است که آن هم به دلیل کمبود تجهیزات است وگرنه از نظر نیروی انسانی و ماشین آلات مشکلی نداریم. ما می توانیم به سرعت به همشهریان خود خدمات ارائه دهیم.

مهری تصریح کرد: البته برای رفع مشکلات مالی و بودجه ای و خرید تجهیزات جدید پیگیر هستیم تا مشکل حق مردم در تامین روشنایی معابر حل شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم افزود: نقاط حادثه خیز که در بازدید از محل به نیروهای سازمان برق و یا از سوی مردم گزارش می شود در اولویت تامین روشنایی هستند و به سرعت وارد عمل می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که مردم چگونه از تاریکی معابر اطلاع رسانی می کنند تا مشکل برطرف شود؟ عنوان شد: سامانه 121 پل ارتباطی مردم با شرکت توزیع برق استان قم است. شهروندان از تاریکی معابر به این سامانه اطلاع می دهند و همه روزه تمامی اطلاعات و گزارشات مردم در این اداره و برای بررسی و رفع مشکلات اعمال می شود. بر اساس زمان تماس و موجودی موجودی، بر اساس اولویت در نظر گرفته خواهد شد.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا تامین روشنایی بین مناطق کم برخوردار و مرفه تفاوتی وجود دارد؟ وی بیان کرد: تفاوتی بین مناطق مختلف استان قم و شهر قم از نظر روشنایی معابر وجود ندارد، امروز برای بررسی وضعیت روستاهای مشک آباد و قای حضور پیدا کردیم تا مشکل روشنایی این روستاها برطرف شود. برای ما فرقی بین هیچ محله و منطقه ای نیست. چنین چیزی وجود ندارد و برای ما فرقی بین سالاریه و شیخ آباد نیست و در اولویت قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید