جاده «معدن چین» در انتظار تلاش مسئولان است/ جاده ای که به دلیل کمبود اعتبار باز نشد.


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909717

جاده معدن سنگ آهن معروف به معدن چین که در وسط روستایی در شهر راین قرار دارد پس از ماه ها ساخت و ساز نیمه کاره رها شده و ساکنان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; جاده معدن در وسط روستایی در شهر راین متروکه است و اهالی را با مشکل مواجه می کند.

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قرار بود چند ماهه مسیر این پروژه معدنی تعدیل شود اما هنوز خبری نیست و این امر ما را با مشکل و مشکل مواجه کرده است.

زهرا سبحانی یکی از شهروندان راینی گفت: جاده گزک به گدار که در مسیر معدن چین است قرار بود از سه ماه و نیم پیش برای اتصال به گدار بتن ریزی شود که متأسفانه هیچ اقدامی انجام ندادند. اقدام تا به امروز عمل است و اگر کسی قالب ها کند است و مشکل ساز می شود و هیچ یک از کارکنان پاسخگو نیست.

اکبر امینی یکی از شهروندان راینی گفت: این معدن هیچ درآمدی برای مردم این شهرک ندارد و هر بار در اختیار پیمانکار جدید قرار می گیرد.

در همین زمینه محسنی بخشدار باران در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: مقرر شد سرمایه گذار در خصوص آسفالت این محور اقدام کند، پیشنهاد آنها استفاده از بتن بود که به دلیل کمبود نقدینگی هنوز اجرایی نشده است و امیدواریم به زودی کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسات زیادی برگزار شده و به زودی شاهد بتن ریزی و تکمیل آن خواهیم بود. سازه ای با فاصله کوتاه نصب شده است و در حال حاضر هیچ هشداری برای نصب علائم وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید