کمبود کره به دلیل عدم تحویل از کارخانجات ماکارونی/ تولیدکنندگان محصولات را از ۱۴ فروردین عرضه نمی کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ در روزهای اخیر با زمزمه حذف ارز 4200 تومانی، مشکل کمبود روغن های خوراکی به عنوان یکی از ارکان اصلی سبد خانوار مطرح می شود، اما اکنون این مشکل به وضوح در بازار احساس می شود. این مشکل باعث شکایت برخی از شهروندان شده است. کره تهیه شده.

این در حالی است که بازدید در محل از برخی مغازه ها و مغازه های سطح شهر نشان می دهد که قفسه ها گاهی خالی است و کمبود روغن به خصوص روغن سرخ کردنی بیشتر احساس می شود. عرضه و توزیع توسط کارخانجات روغن کشی و برخی شرکت های توزیع یا خرده فروشان باعث تداوم این مشکل شده است.


کمبود روغن به دلیل عدم تحویل کارخانه / عرضه روغن در بازار از آخر هفته

حسین عباسی رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک درباره کمبود روغن به دیار آفتاب گفت: انباشت کالاهای داخلی توسط مردم به این معضل دامن می زند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده در اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده تناژ خوبی در بازار عرضه می شود که به نظر می رسد تا حدودی مشکل حل شود اما این عرضه باید ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک در رابطه با اجرای طرح درج قیمت تولید و مصرف کالاها از اوایل اردیبهشت ماه گفت: قبلاً شامل قیمت مصرف کننده کالاها می شد اما اخیراً قیمت تولیدی تغییر کرده است. منجر به سردرگمی مردم شد و در نهایت به هر دو قیمت رسید، اما تحقیقات در جوانب کار نشان می دهد که این طرح یک طرح شکست خورده و یک شکست است.


کارخانه های ماکارونی از 5 آوریل تاکنون هیچ محصولی تولید نکرده اند

عباسی در خصوص تاثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر قیمت کالاها، گفت: محصولات در روزهای اخیر باعث شده مردم بیش از نیاز خود نیاز به خرید و ذخیره سازی داشته باشند، در حالی که پیش از این مصرف ماکارونی در این حد نبود و این امر به دلیل آن است. افزایش قیمت آرد صنعتی از 2700 تن به 12 هزار و 500 تن پس از حذف 4200 حجم.

کارخانجات ماکارونی از 5 فروردین ماه محصولات خود را عرضه نمی کنند و قطعا در نبود عرضه کمبود وجود دارد، بنابراین ناظر بازار باید هر چه سریعتر قیمت های جدید را تصویب کند تا حداقل کالا در بازار وجود داشته باشد. زیرا در صورت ادامه این روند با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس اتحادیه مواد غذایی و لبنیات اراک گفت: با وجود اینکه مشکلاتی در عرضه نفت و نوسانات قیمت وجود دارد، اتحادیه ها عموما مشکلی در تامین کالاهای اساسی ندارند و موضوع اصلی تامین نیاز مصرف کنندگان است، تامین از سوی تولیدکنندگان باید تامین شود. افزایش دادن.


قیمت جدید پاستا دیشب اعلام شد

عباس طبس در نامه ای به معاون صنایع دولتی وزارت صمت اعلام کرد: با توجه به آرد 27 درصد سبوس و موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار، حداکثر قیمت مصرفی رشته فرنگی معمولی 500 گرم است. 17 هزار تن، 700 گرم به 24 هزار گوجه فرنگی و 1000 گرم به 34 هزار تن اختصاص دارد.

در این نامه همچنین تاکید شده است که قیمت سایر حجم ها برای سایر محصولات باید متناسب با ضوابط قیمت گذاری مصوب شورای تعیین و تثبیت قیمت ها مدیریت شود.

قیمت قبلی ماکارونی 500 گرمی، 700 گرمی و 1000 گرمی به ترتیب 6300، 8600 و 12000 و 500 تن بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید