کمدین ها «نقاب» را کنار گذاشتند


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842823

کمدین‌ها دیشب نقاب‌های خود را برداشتند و به یکی از اولین برنامه‌هایی تبدیل شدند که مخاطبان در استودیو دیگر ماسک ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دو سال گذشته، با همه گیری تاج، تلویزیون دستخوش شدیدترین تغییرات شده است. هر بار پیک کرونا برخی از برنامه‌های تلویزیونی متوقف می‌شد و برنامه‌هایی که جلوی دید مخاطبان پخش می‌شد ابتدا بسته می‌شد و سپس با پروتکل‌های سخت‌گیرانه تولید و پخش می‌شد.

مخاطبان استودیو برای مدتی از برنامه حذف شدند و سپس با پروتکل های بهداشتی مانند آزمایش های متعدد عروق کرونر، واکسیناسیون و ماسک به استودیو بازگشتند.

اکنون پس از گذشت دو سال که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش چشمگیری یافته و تعداد فوتی ها تک رقمی شده است، شرایط اجرای برنامه های تلویزیونی نیز تغییر کرده است.

از جمله برنامه هایی که در تمام این مدت از ماسک برای مخاطبان در استودیو و حتی ماسک هایی که مخصوص طراحی شده بود، سرگرمی بود که دیشب برای اولین بار به بیرون پرتاب شد.

رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه اعلام کرد: بعد از دو سال حضور در تاج، می خواهم اعلام کنم این اولین بار است که در استودیو نقاب هایمان را برمی داریم.

گفتنی است حذف نقاب در برنامه خندوانه با مجوز شورای سلامت سازمان صدا و سیما انجام شد. حذف ماسک در برنامه خندوانه به شرطی است که مهمانان سه نوبت واکسن کراون دریافت کرده باشند، استودیو مجهز به تهویه مناسب باشد و فاصله اجتماعی مناسب در طول برنامه رعایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید