زوج هنری وسترن در قاب مستند کمدین


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904663

مستند کمدین شبکه پنج سیما این هفته به بررسی آثار سه کمدین مطرح جهان، باد اسپنسر، ترنس هیل و رابین ویلیامز می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برنامه کمدین امشب پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 22 به مدت 20 دقیقه صحنه های منتخب و بهترین صحنه های فیلم های باد اسپنسر و ترنس هیل را روی آنتن می برد.

باد اسپنسر که نام اصلی او «کارلو پادرسولی» بازیگر ایتالیایی هالیوود و سینمای ایتالیا است و زوج هنری اش ترنس هیل به نام (ماریو جیروتی) به نوعی یاد لورل و هاردی از نوع ایتالیایی می اندازند.

موفق ترین جفت فیلم وسترن با ایفای نقش در فیلم های کمدی بسیار محبوب شدند و استقبال تماشاگران باعث شد تا همکاری آنها در 18 فیلم ادامه یابد. این دو کمدین به دلیل پخش فیلم های باد اسپنسر (معروف به بیگ استپ) و ترنس هیل در ایران طرفداران زیادی دارند.

مستند «کمدین» جمعه 8 مهر ساعت 22 برگزیده و بهترین سکانس های فیلم های رابین مک لورین ویلیام بازیگر و کمدین آمریکایی را به مدت 45 دقیقه پخش می کند.

فعالیت های رابین ویلیامز عمدتاً در سینما، تلویزیون و تئاتر بود. او با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی مورک غریبه به شهرت رسید.

ویلیامز در فیلم های زیادی مانند جهان به گفته گارپ، انجمن شاعران مرده، مرگ دوباره، جستجوی دکتر سوس، ویل هانتینگ خوب، مرگ اسموچی و روانپزشک ظاهر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید