کمک 1500 میلیارد تومانی خیرین کشور در حوزه سلامت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی در سفر استانی هیات دولت به یزد یکی از نقاط قوت وزارت بهداشت را کمک خیرین سلامت برشمرد و اظهار داشت: در سال گذشته خیرین یک هزار و 500 میلیارد تومان در کشور در حوزه سلامت کمک کردند. سلامتی.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کشوری دولت به تنهایی نمی تواند هزینه های حوزه سلامت را تامین کند، تصریح کرد: برای ارتقای نظام سلامت در کشور باید از ظرفیت خیرین و اقشار مختلف مردم استفاده کنیم و انتظار داریم بیشتر هزینه شود. در مورد مراقبت های بهداشتی به همه خیرین کمک کنید و تماس بگیرید.

وزیر بهداشت همچنین به توسعه گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 220 بیمارستان در کشور مجوز گردشگری سلامت دارند و می توانند گردشگران خارجی را برای درمان پذیرش کنند.

عین اللهی افزود: استان یزد در حوزه گردشگری از وضعیت خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه یزد از تمامی حوزه های تخصصی در سطح بالایی برخوردار است امیدواریم با تبلیغات دوباره شاهد رونق گردشگری سلامت در این استان باشیم.

وزیر بهداشت به مناسبت شیوع سویه جدید کرونا در جهان تاکید کرد: اینکه تصور کنیم کرونا تمام شده و افرادی که شش ماه است واکسینه شده اند برای دوز تقویت کننده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند اشتباه است. .

وی با اشاره به موجودی کافی واکسن در مراکز واکسیناسیون کشور، توصیه کرد: بیماران قلبی عروقی، دیابتی، بیماران فشار خون، سالمندان و بیماران نقص ایمنی واکسیناسیون را جدی بگیرند.

عین اللهی با اشاره به بستری شدن پنج بیمار در بخش کرونا بیمارستان آیت الله خاتمی حاتم گفت: متاسفانه دوره واکسیناسیون این افراد به پایان نرسیده و تنها راه در امان ماندن از موج جدید کرونا واکسیناسیون و پیگیری است. دستورالعمل های بهداشتی .

دیدگاهتان را بنویسید