کمک 20 میلیارد تومانی خیرین استان یزد برای ایتام و ایتام


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908955

سلمانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم مهربان و خیرخواه استان یزد از ابتدای سال تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان به ایتام و ایتام کمک کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر سلمانی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به سخاوت و تقوای مردم استان یزد و توجه ویژه آنان به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون خیرین نیکوکار یزدی ها بیش از 20 میلیارد تومان برای کودکان بی سرپرست و بی سرپرست کمک کرده اند.

وی ضمن تشکر از تمامی نیکوکارانی که این کمیته را برای کمک به توانمندسازی مستضعفان و ایتام یاری می کنند، افزود: در حال حاضر 22 هزار نیکوکار از 5500 ایتام و ایتام حمایت می کنند که نسبت به سال گذشته 2300 نفر افزایش داشته است.

نایب رئیس کمیته کمک به توسعه مشارکت های مردمی استان یزد گفت: در حال حاضر هیچ یتیم و بی سرپرست بدون حامی در استان وجود ندارد اما با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در خانوارهای تحت پوشش وجود دارد، انتظار کمک را دارند. از خیرین و همفکران». کمک به ایتام در طول سال و به طرق مختلف امکان پذیر است و نیکوکاران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا مراکز خیریه محل سکونت خود و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این امر خداپسندانه شرکت کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید