کمک 785 میلیون تومانی سمنانی ها در شور عاطفه


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897948

مدیرکل کمیته همیاری استان سمنان با اشاره به آستانه سال تحصیلی و تامین نیازهای دانش آموزان گفت: از ابتدای شروع طرح شور ملی تاکنون 785 میلیون تومان از سوی مردم موسسه خیریه سمنان به این طرح کمک شده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار دانش آموز نیازمند در آستانه سال تحصیلی همچنان نیازمند کمک خیرین نیک اندیش استان سمنان هستند، در گفتگو با مراتعلی بحیرایی، مدیرکل کمیته همیاری استان سمنان اظهار داشت: 785 میلیون تومان در این پروژه مشارکت داشته اند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به فعالیت 160 مرکز نیکوکاری در استان سمنان گفت: 320 میلیون تومان از کل مشارکت مردم در طرح عاطفه ها توسط این مراکز تهیه و جمع آوری شده است.

وی 209 تومان از کل کمک های جمع آوری شده را کالایی عنوان کرد و افزود: 256 میلیون تومان از طریق کمیته امداد استان جمع آوری شد.

بحیرایی همچنین بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در قالب بسته های مطالعاتی، لوازم التحریر، بورسیه های دانشجویی در طول سال برای این آینده سازان ایران اسلامی هزینه می شود تا در توسعه کشورمان گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مراکز نیکوکاری را بازوی توانمند کمیته امداد دانست و گفت: این مراکز تلاش می کنند تا نیازهای نیازمندان محله به ویژه دانش آموزان ابتدایی را برطرف کنند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر 160 مرکز نیکوکاری و 11 دفتر کمیته امداد، کارت مجازی به شماره 6037997950237306 برای مشارکت خیرین استان سمنان در مراسم خیریه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید