کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال تیم خاتم اردکان را محکوم کرد

ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794935

کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال از رای گیری درباره مطالبات برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی قرارگاه خاتم اردکان در لیگ برتر 99 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه فوق العاده کمیسیون انضباطی روز دوشنبه 22 آذرماه به منظور بررسی درخواست برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم خاتم اردکان در لیگ برتر سال 99 مبنی بر عدم دریافت جایزه برگزار شد. مبلغ باقی مانده تحت قرارداد شما فرهاد نفرزاده، طیب عینی، فرشاد سعیدی، علی برگشادی، رضا مروتی، سعید آقاجانی، علی یوسفی پور، مصطفی عباسلو، امیرحسین نوی، اسماعیل طالبی، رضا محمودآبادی، محمدعلی فلا، فهرادی فرهاگر امیر صمدی از جمله این افراد بودند.

در نهایت کمیته انضباطی با توجه به اتمام و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی از باشگاه پس از استماع اظهارات میهمانان و اعلام ختم پرونده حکم ذیل را صادر کرد:

تعدادی از آنها از ابتدا تا پایان فصل 1399 در خدمت تیم والیبال باشگاهی خاتم اردکان بودند و برخی نیز تا پایان نیم فصل باشگاه را همراهی کردند.

بر اساس قوانین سازمان لیگ، اعضایی که تا پایان نیم فصل مالکیت باشگاه را در اختیار داشتند، 55 درصد از مبلغ قرارداد را دریافت می کردند و باشگاه موظف بود 55 درصد از مبلغ قرارداد را در ابتدا یا به آنها پرداخت کند. بعد از اینکه در نیم فصل دوم تا پایان فصل به همکاری خود با باشگاه خاتم اردکان ادامه دادند، مشمول دریافت کل مبلغ قرارداد شدند. جدیدی مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با حضور در جلسه کمیته انضباطی با درخواست وی موافقت کرد و به همین دلیل از آیه شریفه «یوفا با قراردادها» استفاده کرد و با استناد به مسئولیت قراردادی باشگاه و ماده 8 آیین نامه داخلی لیگ، این موضوع را مطرح کرد. باشگاه ها را موظف به پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان می دانند که باشگاه خاتم اردکان موظف به پرداخت مبلغ قرارداد به بازیکنان و کادر فنی شده است. این تصمیم طبق ماده 8 قرارداد بین باشگاه و بازیکن قطعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید