کنایه سنگین سرمربی تیم فوتبال گل گهر به استقلال

کنایه سنگین سرمربی تیم فوتبال گل گهر به استقلال

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از دیدار گل گهر و استقلال گفت: نمی دانم باید از نتیجه بازی خوشحال باشم یا ناراحت، اما بازیکنان باعث افتخار من شدند. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و سعی کردیم توپ را کنترل کنیم. فکر نمی کنم امروز یک امتیاز کسب کردیم، معتقدم 2 امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: می دانستیم بازی سختی داریم چون استقلال تا اینجا قهرمان لیگ شده است. من روش و رفتار بازیکنان را به خصوص در نیمه دوم دوست دارم. طبیعتا با توجه به عملکرد تیم، در نیمه دوم انرژی بازیکنان کمی از بین رفت که طبیعی بود. موقعیت های خوبی داشتیم. سعید در نیمه اول توانست گلزنی کند و کوشکی هم در نیمه دوم.

اوزونیدیس تصریح کرد: از قبل می دانستیم که استقلال به خاطر بازیکنان قد بلند و بدنی اش باید توپ را پس بگیرد. عملکرد ما خوب بود و از بازیکنانم راضی هستم. باید خیلی سریع این بازی را فراموش کنیم چون 4 روز دیگر بازی سختی مقابل سپاهان داریم. وظیفه ما این است که بازیکنانمان را بازیابی کنیم و آنها را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. می خواهم به آنها بگویم که انتظار حضور شما در همه مسابقات را داریم.