کنایه معین الدین سعیدی در عروسی دختر شمخانی در هتل اسپیناس

معین الدین سعیدی نماینده چابهار درباره تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش قبل و بعد از انتخابات گفت: بعد از گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می کردیم همه بدون توجه به پوشش حاضر می شوند، اما حالا اگر اتفاقا همون آدمای بد تبدیل شدن ؟! البته من قطعا می دانم که دشمن محاسبه گر به هر حال قصد دارد فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، هر چند این یک فلسفه دینی بسیار مترقی است. پس باید با کسانی که در میدان دشمن بازی می کنند برخورد کنیم، اما برخورد ما با دختران سرزمینم بسیار مخالف شعارهای زمان انتخابات است.

وی در گفتگو با جماران عنوان کرد که رئیس جمهور نگفته که قرار است گشت هدفمند مدیریتی راه اندازی کند؟! وی مدعی شد: همین چند شب پیش یکی از مقامات ارشد سابق کشور مراسم دخترش را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که قرار بود گشت ارشاد مدیران را پیدا کند. با این روش ها نمی توانیم به آنچه می خواهیم برسیم. تاریخ ائمه انقلاب و حاج قاسم سلیمانی اینگونه نبوده و امروز مقام معظم رهبری نسبت به این نوع رفتارها هشدار جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک تکلیف شرعی است، گفت: معتقدم حجاب یک تکلیف شرعی و سیاسی است، اما علاوه بر آن تقویت توده های مردم یک تکلیف شرعی و سیاسی و تقویت ارزش پول ملی نیز یک وظیفه است. ضرورت شرعی و اصلاح نظام بانکی باید محقق شود و اینها از اولویت های مردم است.

بالاخره نماینده چابهار گفت: برخی افراد در ناراحتی مردم تخصص بالایی دارند و عمدا فضای عمومی جامعه را تخریب می کنند و دوقطبی هایی ایجاد می کنند که شایسته مردم ایران نیست.