کنایه یک استقلالی معروف به کیروش در تمجید از اسکوچیچ

کنایه یک استقلالی معروف به کیروش در تمجید از اسکوچیچ

سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال، سپاهان و تیم های ملی فوتبال شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از صحبت هایش به وضعیت تیم ملی و دراگان اسکوچیچ پرداخت و نکات جالبی را مطرح کرد.

رحمتی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی و صعود به جام جهانی گفت: فکر می کنم آقای اسکوچیچ در سخت ترین شرایط و در بهترین شرایط ممکن با کمترین مبلغ قرارداد و با کمترین توهین تیم ملی را تحویل گرفت. برای فدراسیون فوتبال ایران و مربیان.» و بازیکنان لیگ و امکاناتی که در کشور ما وجود دارد ما را به جام جهانی رساند.

بازیکن سابق استقلال و ملی پوشان ادامه داد: باید قدر او را بدانیم و از او تشکر کنیم که در این شرایط تیم ما را به جام جهانی رساند. من واقعا از آنها تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه این نسل می تواند اتفاقات جدیدی اختراع کند و تیم ملی می تواند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند، پاسخ داد: من مسابقات تیم ملی را با دقت تماشا کردم و به این راحتی که شما می گویید نیست. ما نقاط ضعفی داریم که باید روی آنها کار کنیم. باید بازی های تدارکاتی بسیار قوی انجام دهیم. ابتدا باید تصمیم بگیریم که با این کادر ادامه دهیم یا خیر؟

رحمتی با انتقاد از اینکه برخی رسانه ها برای مربیان تبلیغ می کنند، گفت: برخی رسانه ها در کشور ما برای مربیان دیگر تبلیغ می کنند. شما می توانید این را به وضوح ببینید. اما خبر برای مربیان دیگر است و اخبار و مصاحبه با مربیان دیگر را منتشر می کنند. این به ما ربطی ندارد. ما تیم ملی کشورمان برایمان مهم هستیم.

مدافع سابق تیم ملی با اعلام اینکه باید وضعیت کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر مشخص شود، افزود: ابتدا باید تصمیم بگیریم که آیا می خواهیم با این تیم ادامه دهیم یا خیر. اگر ادامه دهیم تلاش می کنیم امکانات را فراهم کنیم، مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کنیم و شرایط را مهیا کنیم و بعد از آنها انتظار صعود داشته باشیم. فکر نکنید کار خیلی آسان است.

وی گفت: بله، فوتبال ایران پیشرفت خوبی داشته و بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند واقعا خوب و قابل تقدیر هستند. سطح ما در فوتبال آسیا واقعاً بالا رفته است. این موضوع دو دلیل دارد، اول اینکه ما خیلی پیشرفت کرده ایم و دوم اینکه دیگر تیم های آسیایی هم عقب هستند. فکر نمی کنم کره جنوبی و ژاپن به اندازه تیم ملی ایران لژیونرهای قبلی داشته باشند. اما مسئله این است که ابتدا باید با خودمان به نتیجه برسیم.

رحمتی در پایان صحبت های خود را برای تیم ملی به پایان رساند و گفت: با شرایطی که می بینیم و وضعیت اسفباری که در فوتبال ما وجود دارد و اخباری که از فدراسیون می رسد، فکر می کنم ما ایرانی ها باید هر کاری انجام دهیم. 90 دقیقه رها کنید و تا آخرین لحظه بالا بروید تا مسئول دوش بگیرید و گل و مدال بر گردن او بگذارید و از او تشکر کنید. اونی که با خونسردی ما رو به جام جهانی برد، همه ازش خبر داشته باشن و تیم ملی رو تحلیل کنن.

دیدگاهتان را بنویسید