کنایه لواندوفسکی از تمجید مسی از رونالدو!

ستاره لهستانی بایرن مونیخ که چندی پیش از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی شد، با آمار گلزنی در چند سال اخیر توانست مسی و رونالدو را تحت الشعاع خود قرار دهد.

لوا 33 ساله معتقد است که مسی با رسیدن به سن رونالدو نمی تواند سطح گل خود را حفظ کند و مشکلاتی خواهد داشت. او به سایت لهستانی پیلکا نوزنا گفت: کریستیانو سه سال و نیم از من بزرگتر است و هنوز هم گل های زیادی دارد. اما او رویکرد خود را تغییر داد و تاکتیک جدیدی ابداع کرد. تیم او همچنان ناموفق است اما اگر این اتفاق بیفتد و تیمش دوباره شرایط مناسب را پیدا کند، رونالدو گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند. قبلاً نتایج عالی و در واقع غیرممکن بود، اما امروزه این اعداد فقط خوب هستند. شاید نتواند در یک سال 60 گل بزند اما حالا 30 یا 40 گل اختلاف را ایجاد می کند. انتظارات با رونالدو کاملا متفاوت است. مسی بازیکن متفاوتی است، اما زمانی که به سن کریستیانو می‌رسد، ماندن در صدر نتایج برای او سخت‌تر خواهد بود.

وقتی از لواندوفسکی پرسیدند که آیا فوتبالش در اوج است، او پاسخ داد: “نه، اینطور نیست. امسال نسبت به سال گذشته بهتر عمل کردم، با توجه به روندی که دارم، هنوز هم در فرم هستم و احساس بهتری دارم. برای فوتبالم. آینده نسبت به دو سال پیش حدود 12 سال است که نه تنها برای اینکه فوتبال را در این سن تمام نکنم، بلکه به پیشرفتم ادامه دهم و محدودیت هایم را پشت سر بگذارم، سخت کار می کنم. “فکر می کنم انجام دادم.”

دیدگاهتان را بنویسید