تفاوت بزرگ لواندوفسکی و بنزما در شب توپ طلا!

کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی در مراسم اهدای توپ طلا دوشنبه شب در پاریس جوایزی را کسب کردند. بازیکن رئال مادرید برنده توپ طلای 2022 و مهاجم بارسلونا برنده جایزه گرد مولر شد. حکایت های زیادی از این جشن وجود داشت، از جمله بحث هایی در مورد ساعت های این دو بازیکن، زیرا کاربران شبکه های اجتماعی متوجه شدند که این دو ساعت های بسیار متفاوتی به تن داشتند.

ساعت بنزما; پیچیده ترین ساعت دنیا

بنزما با یک ساعت ریچارد میل RM 65-01 ظاهر شد که پیچیده ترین ساعت این برند محسوب می شود. به گفته GQ، تست و عرضه این ساعت به بازار پنج سال طول کشید زیرا دارای تعادل فرکانس بالا است که می تواند حداکثر دقت زمان را تا یک دهم ثانیه کاهش دهد.

این برند می‌گوید: «این کرنوگراف خودکار چند ثانیه‌ای پیچیده‌ترین ساعتی است که تا کنون در کارگاه‌های ریچارد میل ساخته شده است. این مدل به لطف ترکیب چندین عملکرد اضافی، معماری بسیار خاص و زیبایی بسیار، رویکرد فنی برند را کاملاً نشان می دهد. در مجموع، این یک چالش مکانیکی باورنکردنی بود که به صبر، تکنیک و استقامت محض نیاز داشت.

البته چنین ساعتی ارزان نیست و 500000 یورو تخمین زده می شود.

تفاوت بزرگ لواندوفسکی و بنزما در شب توپ طلا!

لواندوفسکی پس از دزدیده شدن یکی از ساعت هایش ساعت ارزان تری می پوشد

در مقابل، لواندوفسکی روز دوشنبه ساعت بسیار ارزان تری روی مچ دست داشت. ساعت کاسیو 60 یورو. این بازیکن لهستانی قبلا یک ساعت 70 هزار یورویی Patek Philippe داشت که در ابتدای فصل در ورودی مجموعه ورزشی بارسلونا به سرقت رفت.

تفاوت بزرگ لواندوفسکی و بنزما در شب توپ طلا!

دیدگاهتان را بنویسید