بارسلونا بسته ای برای لواندوفسکی ارائه می دهد

بارسلونا بسته ای برای لواندوفسکی ارائه می دهد

قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن در تابستان 2023 به پایان می رسد و این بازیکن در حال حاضر به هدف اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.
مهاجم لهستانی یکی از بازیکنان کلیدی بایرن در موفقیت و قهرمانی در چند فصل گذشته بوده است و درخشش خیره کننده او باعث شده تا بسیاری از باشگاه های اروپایی وضعیت او را زیر نظر بگیرند و علاقه زیادی برای جذب او نشان دهند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن از باشگاه و پیوستن این بازیکن به بارسلونا در پایان فصل به گوش می رسید اما مدیران بایرن مونیخ بارها تاکید کردند که ستاره لهستانی در پایان فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. فصل. در واقع، باواریایی ها اطمینان دارند که ستاره لهستانی فصل آینده برای بایرن بازی خواهد کرد، اما گزارش های دیگری نیز حاکی از آن است که او خودش می خواهد از آلیانس جدا شود و به بارسا بپیوندد.

با این حال به نظر نمی رسد بارسلونا تمایلی به جذب روبرت لواندوفسکی نداشته باشد. اخیراً گزارش شده است که باشگاه از پینی زاهاوی مدیر خود خواسته است تا بایرن مونیخ را تحت فشار قرار دهد تا ستاره لهستانی را ترک کند. در همین رابطه فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مطرح ایتالیایی مدعی است که بارسلونا از لواندوفسکی دست بر نمی دارد. به گزارش رومانو، باشگاه کاتالانی به لواندوفسکی پیشنهاد قراردادی سه ساله داده است. گزینه دیگری برای ستاره گلزن وجود دارد که قراردادی دو ساله است که می تواند به طور خودکار یک سال دیگر تمدید شود.

دیدگاهتان را بنویسید