لواندوفسکی: رویای من بازی با مسی است

این مهاجم لهستانی در بارسلونا نیز عملکرد درخشانی داشت و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت اما سه جلسه محروم بوده و در حال حاضر نمی تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

لواندوفسکی درباره ادامه لالیگا گفت: روزهای سختی در پیش داریم. ادامه لالیگا به زودی آغاز می شود و برنامه شلوغی در پیش داریم. باید به خوبی برای لالیگا آماده شویم. در دو بازی آینده نمی توانم بازی کنم و در بقیه بازی ها هم مشکلی نخواهم داشت.

وی درباره رقابت برای کسب توپ طلا در سال 2023 گفت: به نظر من جام جهانی برنده توپ طلای بعدی را مشخص می کند و به همین دلیل مسی که بیشترین نقش را در قهرمانی آرژانتین داشت، انتخاب اصلی است. برای این جایزه بزرگ مسی اکنون از قهرمانی در جام جهانی و گذراندن روزهای خوب با هم تیمی هایش خوشحال است.

لواندوفسکی در مورد رویای خود برای بازی با مسی گفت: “این دست من نیست و فقط می توانم بگویم که هر مهاجمی آرزوی بازی با مسی را دارد زیرا پاس های او باعث می شود شما در موقعیت گلزنی قرار بگیرید.” مسی عمدتا به عنوان یک بازیکن بازی می کند. هافبک بازی می کند و این بهترین فرصت برای مهاجمانی است که در کنار او بازی می کنند.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می رسد. هواداران بارسلونا امید زیادی به بازگشت این بازیکن به این تیم دارند اما طبق شنیده ها قرارداد او با پاریسی ها تمدید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید