مسی یا رونالدو؛ طرفدار لواندوفسکی کیست؟

مسی یا رونالدو؛  طرفدار لواندوفسکی کیست؟

بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان جهان در دو سه سال اخیر است. او با بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن دست یافت و حتی بسیاری بر این باور بودند که بالاتر از لیونل مسی، او ستاره لهستانی بود که قرار بود در سال 2021 برنده توپ طلا شود. این اتفاق نیفتاد و مسی هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد.

ستاره لهستانی در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه به نظر می رسید. در واقع لواندوفسکی یکی از دلایل اصلی پیروزی سه گانه بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته 41 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

فرانس فوتبال علیرغم کسب تمامی جام ها با بایرن در سال 2020 و کسب جایزه مرد سال فیفا، به طرز عجیبی تصمیم گرفته تا توپ طلا را لغو کند تا جایزه ای که قطعا لواندوفسکی برنده شده بود، از دستانش خارج شود. ستاره لهستانی خیلی ها معتقدند فرانس فوتبال باید یک توپ طلای جداگانه به لواندوفسکی بدهد.

ستاره بایرن که در دو سال اخیر 7 توپ طلا و رونالدو 5 توپ طلا کسب کرده است، در پاسخ به یک سوال قدیمی گفت که کدام یک از این دو فوق ستاره را ترجیح می دهد. با مسی و رونالدو قابل مقایسه نیست و بیشتر سلیقه ای است. از زمانی که من فوتبال حرفه ای را شروع کردم، مسی و رونالدو در سطح بالاتری نسبت به بقیه بازی کردند و در واقع دوئل توپ طلا همیشه بین این دو بوده است. در نهایت باید ببینید چه کسی به سلیقه فوتبالی شما نزدیکتر است.

پاسخ به این سوال واقعا سخت است. رونالدو فوتبالیست پرتلاشی است و با تلاش زیاد به این پست رسید، اما به نظر می رسد همه چیز برای مسی راحت تر است و او استعداد ذاتی دارد.

از دست دادن توپ طلا: «دریافت جایزه به جزئیات کوچک مربوط می شود و معتقدم همه چیز باید در جای درست باشد. می توانم تضمین کنم که به سختی کار خواهم کرد تا دوباره شانس کسب توپ طلا را داشته باشم.

صحبت های مسی مبنی بر اینکه لواندوفسکی باید توپ طلا را دریافت کند: «حرف های مسی واقعا مرا تحت تأثیر قرار داد. آنها فقط مزخرف نبودند و این یک لحظه بزرگ در زندگی حرفه ای من بود. من فقط چند کلمه رو در رو با مسی گفتم، چون اسپانیایی من خیلی خوب نیست. من با امباپه به انگلیسی صحبت کردم و او آنچه را که درباره لئو گفتم ترجمه کرد. “ما یک شب عالی داشتیم.”

دیدگاهتان را بنویسید