واکنش عجیب لواندوفسکی به ماجرای توپ طلا در سال 2020؟

واکنش عجیب لواندوفسکی به ماجرای توپ طلا در سال 2020؟

مراسم توپ طلای 2021 هفته گذشته در پاریس برگزار شد و لیونل مسی فوق ستاره 34 ساله آرژانتینی برای هفتمین بار برنده جایزه بزرگ شد. لیونل مسی مانند سال 2020 و پیروزی مقابل ویرجیل فن دایک، یک بار حریف قدرتمندی داشت، ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی، و البا در نهایت توانست از او پیشی بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری او را به دلیل لغو مراسم 2020 به دلیل شیوع ویروس کرون و درخشش رابرت لواندوفسکی در دو سال اخیر شایسته دریافت این جایزه می دانستند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و لیونل مسی بالاتر بود از او بود. حالا روبرت لواندوفسکی در مصاحبه ای از صحبت های لیونل مسی پس از دریافت جایزه و البته احساسش بعد از شنیدن خبر دوم شدنش می گوید.

«معلوم است که ناراحت بودم و چیزی برای پنهان کردن نداشتم. من در این فصل رقابت بسیار نزدیکی با لیونل مسی داشتم… البته به سبک بازی مسی و دستاوردهای او احترام می گذارم. این سطح فوتبالی است که من برای یک سال به من ارائه می کنم. اما بدترین لحظه برای من زمانی بود که متوجه نتایج شدم. اعتراف می کنم که خیلی ناراحت شدم. “من طلایی بودم.”

روبرت لواندوفسکی پس از اینکه لیونل مسی برای دریافت جایزه روی صحنه رفت، با اشاره به صحبت های لیونل مسی گفت: صادقانه حرف های لیونل مسی را دوست دارم، نه فقط حرف های توخالی شما.

احتمالاً توپ طلای 2020 را دریافت خواهید کرد؟ “راستش را بخواهید، من واقعاً نمی خواهم این جایزه را دریافت کنم.

لیونل مسی پس از دریافت هفتمین توپ طلا به رابرت لواندوفسکی گفت: “این یک شب ویژه برای من است. من افتخار می کنم که با لواندوفسکی مبارزه کنم، تو سال گذشته توپ طلا را بردی و فرانس فوتبال باید این جایزه را بگیرد.” بیا، تو توپ طلا را بردی و باید این جایزه را در خانه داشته باشی.»

دیدگاهتان را بنویسید