لواندوفسکی به بارسا نزدیک می شود / عکس

روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی با عنوان “ده ها میلیون برای لواندوفسکی” می نویسد که مذاکرات خصوصی با منابع نزدیک به مذاکرات بایرن مونیخ و بارسلونا حاکی از آن است که ترازو به نفع انتقال لواندوفسکی به بارسا تغییر کرده و ممکن است اوور بای خان، رئیس جمهور این کشور. او از موضع محکم خود مبنی بر ماندن لوا در مونیخ و اجازه انتقال او صرف نظر کرد.

بیلد می گوید که بارسلونا اخیرا پیشنهادهای بیشتری برای خرید لوا به بایرن ارائه کرده است. کاتالان ها ابتدا پیشنهادی 32 میلیون یورویی به مونیخ ارائه کردند (اگرچه پیشنهاد آنها شامل پول بیشتری در ضمیمه ها بود). این پیشنهاد با 9 نفر نهایی بایرن مواجه شد. بیلد می گوید آخرین پیشنهاد بارسا برای مونیخ پیشنهادی 35 میلیون یورویی است.

لواندوفسکی به بارسا نزدیک می شود / عکس
گزارش بیلد با عنوان “آیا کوهن می تواند از قول خود برگردد؟”

این روزنامه می گوید حتی با این پیشنهاد هم بعید به نظر می رسد که الیور کان بازنشسته شود. به گزارش بیلد، بایرن مونیخ هنوز به طور رسمی به پیشنهاد جدید بارسا پاسخ نداده است. پیشنهادی که تنها 3 میلیون یورو از سوی کاتالان ها افزایش یافت.

بیلد مدعی شده است که از منابع نزدیک به بایرن دریافته است که این باشگاه لواندوفسکی را با کمتر از 50 میلیون یورو نمی فروشد. الیور کان که پیش از این گفته بود لواندوفسکی با این باشگاه قرارداد دارد و فصل آینده بازیکن ما خواهد بود، اگر پیشنهادی نزدیک به 50 میلیون یورویی به مونیخ نرسد، پست خود را تکرار خواهد کرد.

نکته جدید در گزارش بیلد این است که در عرصه ورزش کفه ترازو به نفع بارسا سنگین شده است. زیرا در بایرن مونیخ این ایده وزن بیشتری پیدا کرد که جدایی لواندوفسکی حتی می تواند از نظر ورزشی به نفع بایرن باشد. دلایلی که بیلد برای این تغییر نظر آورده است به شرح زیر است: انعطاف بیشتر در سبک تیمی، پیش بینی پذیری کمتر بازی تیمی برای رقبا، آزادی عمل بیشتر برای سایر عناصر تهاجمی (کومان، مولر، سانه، گونابری) و حضور سوپراستار جدید تیم، سادیو مانه.

جدایی لواندوفسکی با اعتراض بازیکنان بایرن مواجه نخواهد شد. چندین ستاره بایرن قبلاً از تنش هایی که ستاره لهستانی ایجاد کرده است ابراز ناامیدی کرده اند. گفته بودند.

روزنامه بیلد می گوید اگر پیشنهاد 50 میلیونی بارسا به مونیخ برسد، الیور کان احتمالاً به این فکر خواهد کرد که آیا یک فصل دیگر با لواندوفسکی ارزش ضرر 75 میلیون یورویی را دارد یا خیر. دلیلش هم این است که در صورت ماندن لوا، بایرن 50 میلیون یورو از بارسا ضرر می کند و باید در طول فصل 25 میلیون یورو به ستاره لهستانی بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید