کنترل تاج با تلاش ویژه محقق شد/ پروژه دروار هزینه ای بر مردم تحمیل نمی کند


ساعت: 10:53
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892506

بهرام عین اللهی گفت: طرح داروار به نفع مردم است و مردم انتظار افزایش قیمت در حوزه دارو ندارند و هزینه آن را بیمه می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در ورودی سمنا در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح درویار گفت: طرح درویار اقدام مهمی برای حمایت از تولید داخلی در حوزه است. پزشکی و تلاش برای بازنگری در کاستی ها در حال انجام است تا جبران شود.

وی طرح ضروار را به نفع مردم عنوان کرد و گفت: مردم انتظار گرانی در حوزه دارو ندارند و هزینه آن را بیمه می پردازد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: مردم قیمت داروها را به قیمت پارسال و حتی کمتر می پردازند.

عین اللهی با اشاره به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای کنترل شیوع ویروس کرونا افزود: کنترل ویروس کرونا با تلاش ویژه محقق شد و شرایط بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر مردمی دولت سیزدهم در پی پیک ویروس کرونا در سال گذشته بود، گفت: در مدت مذکور 50 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و نزدیک به 700 مورد فوتی به ثبت رسیده است.

به گفته وزیر بهداشت؛ کرونا در سه هفته گذشته وضعیت ثابتی داشته و روند آن افزایشی نبوده و روند کاهشی نیز گزارش شده است.

عین اللهی اوج کرونا را سه موج ابتلا، بستری شدن و فوتی برشمرد و گفت: دو موج هم اکنون سپری شده و کشور در حال حاضر در موج مرگ و میر قرار دارد که طبق گزارش ها رو به بهبود است.

وی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: در خصوص بازگشایی مدارس تاکید می شود والدین توجه ویژه ای به واکسیناسیون فرزندان خود داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 57 دستگاه آمبولانس و 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط شرکت ایران خودرو دیزل تحویل داده شده است، گفت: این خودروها آماده ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین هستند و سپس این آمبولانس ها در کشور توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید