کنسرت های سهراب پاکزاد در اهواز نیز لغو شد

پس از لغو کنسرت های سیروان خسروی در اهواز پس از یک روز، حالا خبر لغو کنسرت یکی دیگر از خواننده های پاپ در همین شهر می رسد.

قرار بود سهراب پاکزاد در روزهای اول، دوم و سوم مرداد ماه در اهواز کنسرت داشته باشد که با توجه به برگزاری این کنسرت ها، اجراها لغو و بلیت فروشی به صورت خودکار به حساب مردم بازگردانده می شود. که بلیط ها را خریده است بلند شد

دو روز پیش اجراهای سیروان خسروی در اهواز لغو شد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان دلیل آن را تصمیم و ابلاغ شورای تامین استان خوزستان دانست. همچنین سرپرست فرمانداری اهواز در گفت وگو با ایسنا، دو دلیل را برای این تصمیم برشمرد:

«دیروز (روز برگزاری اولین کنسرت سیروان خسروی) در مقابل سینما هلال اهواز ترافیک زیادی وجود داشت که باعث شد راهور اهواز برای ما بنویسد که این مکان برای کنسرت مناسب نیست. مورد دوم عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بود که مرکز بهداشت نیز به ما نوشت که در این مراسم پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است، بنابراین فعلا این مراسم باید در این مکان لغو شود. نه اینکه کنسرت در اهواز تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد. اما اگر ارشاد تصمیم بگیرد این مراسم را در مکان مناسب تری و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهد، بر اساس مجوزهای قانونی مشکلی وجود ندارد».

کنسرت سهراب پاکزاد هم قرار بود در همین سینما هلال برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید