آیا استعفای استاندار اهواز مربوط به لغو کنسرت است؟

آیا استعفای استاندار اهواز مربوط به لغو کنسرت است؟

روز جدید : استاندار اهواز با تایید خبر استعفای خود از انتصاب استاندار جدید خبر داد.

مسعود فلاحی در گفت و گو با خبرگزاری دولتی کشور گفت: در خردادماه استعفای خود را به استاندار تقدیم کردم اما وی با توجه به این استعفا به بعد از سفر حج موکول کرد.

وی سنگسار برخی از اعضای کماکان دولت دوازدهم را دلیل استعفای خود عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی نمی خواهند دولت سیزدهم موفق باشد. این افراد مدام در امور و فعالیت های استانداری دخالت می کردند و مانع پیشرفت کارها می شدند.

استاندار مستعفی اهواز گفت: متاسفانه مشکلات زیادی بر سر راه من به عنوان استاندار اهواز ایجاد کردند و برخی تلاش کردند زحمات و کار دولت را زیر سوال ببرند و حتی در عزل و نصب استانداران نیز دخالت کردند.

وی گفت: همین افراد پس از انتصاب 2 معاون استاندار و استاندار مرکزی اهواز مانع فعالیت آنها شدند. استاندار خوزستان پس از بازگشت از حج و پیشنهاد مجدد استعفای من، سرانجام امروز با این استعفا موافقت کرد.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید اهواز تصریح کرد: ساعدی نیا از سوی استاندار به عنوان سرپرست جدید استانداری اهواز منصوب شده و مراسم معارفه و تودیع فردا برگزار می شود.

فلاحی که سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز و سپاه باغ ملک را در کارنامه دارد، اظهار کرد: از اول مردادماه برای بازگشت به وظیفه قبلی خود در سپاه اقدام کردم و باید به فعالیت قبلی خود برگردم. .

به گزارش خبرنگار جماران در اهواز، بحث استعفای استاندار اهواز در حالی مطرح می شود که لغو کنسرت در اهواز تا اطلاع ثانوی از سوی هیات تامین به ریاست استاندار اهواز در خبرها از چند روز گذشته مطرح شده است.

همین موضوع باعث شد تا در فضای مجازی غوغایی به پا کند که موافقت استاندار خوزستان با استعفای استاندار اهواز ارتباطی با تصمیم لغو کنسرت ندارد.

در همین راستا حتی برخی از فعالان رسانه ای استان از عدم رضایت استاندار خوزستان از تصمیم شورای تامین اهواز در خصوص لغو کنسرت خبر دادند.

گفتنی است خلیلیان استاندار خوزستان برای مراسم حج ماه گذشته در عربستان سعودی حضور دارد.

از سوی دیگر استعفای استاندار اهواز و انتقادات مردمی نشان از اختلاف بین نیروهای اصولگرا در استان خوزستان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید