کنفرانس سفیران بهداشت ووشو با حضور معاون وزیر برگزار شد

زمان: 11:26
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777977

همایش سفرای سلامت ووشو به میزبانی پارک آب و آتش تهران با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از سفرای بهداشت ووشو از سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فدراسیون ووشو ، همزمان با هفته تربیت بدنی و سلامت ، همایش سفیران بهداشت ووشو با حضور سینا کلهر ، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش در محل پارک آب و آتش تهران برگزار شد. ورزش و جوانان و امیر صدیقی ، رئیس فدراسیون ووشو.

کلهر در خصوص موضوع ترویج این ورزش در کشور ، از تلاش های فدراسیون ووشو استقبال کرد و گفت: طرح سفیر سلامت فدراسیون ووشو طرحی بسیار جالب است. موضوع توسعه اجتماعی به ویژه مراقبت های بهداشتی یکی از برنامه هایی است که در نظر داریم در معاونت فرهنگ و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور اجرا کنیم.

وی گفت: “این اقدام را به فدراسیون ووشو تبریک می گویم.” فدراسیون ووشو نمونه خوبی در توسعه ورزش های همگانی است.

زهرا ناطقی ، معاون رئیس جمهور ، علی علی صدیقی ، دبیرکل فدراسیون ووشو ، حمید بن تمیم ، مدیرکل دفتر توسعه ورزشهای همگانی وزارتخانه ، ملکی ، مدیر تیم های ملی ، نیلی ، رئیس کمیته عمومی ، بهادران ، مدیر اوقات فراغت و سرگرمی سازمان ورزش شهرداری تهران ، گاسم زاده ، معاون وزیر فرهنگ و کارکنان گردشگری و اراضی فرهنگی شهر عباس آباد تهران و خانواده بزرگ ووشو از جمله حاضران در این همایش بودند.

پروژه سفیر سلامت ووشو که مطابق مسئولیت اجتماعی فدراسیون ایجاد شده است ، طرحی است که هدف آن ایجاد تجربه ملموس از ووشو و ارائه آن به مردم به عنوان یک ورزش عمومی است. طرحی که سعی می کند مردم را به این ورزش نزدیک کند.

اولین دوره آموزشی در آذرماه سال گذشته برای 50 مربی مجرب ورزشهای همگانی شهرداری تهران برگزار شد.

بیش از 400 نفر و حدود 10 هزار ساعت آموزش تئوری و عملی آنلاین در سراسر ایران در 6 استان کشور حضور دارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید