که تصمیم عجیبی در مورد علیرضا جهانبخش گرفت

در حالی که ملی پوشان در اولین بازی خود در جام جهانی باخت سنگینی را متحمل شدند، در دیدار مقابل انگلیس بسیاری از ملی پوشان بهترین عملکرد خود را نداشتند. یکی از آن افراد علیرضا جهانبخش ستاره لژیونر کشورمان بود که مقابل انگلیس عملکرد خوبی نداشت. جهانبخش که در تیم باشگاهی خود نیز نیمکت نشین است، در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل انگلیس قرار گرفت اما عملکرد ضعیف او و البته فرصت بزرگی که در نیمه اول از دست داد، باعث شد کی روش جهانبخش را بین دو تیم کنار بکشد. دو نیمه .

پس از بازی انگلیس انتقادات از کاپیتان سوم تیم ملی به اوج خود رسید و بسیاری از عملکرد علیرضا انتقاد کردند. از سوی دیگر، علی کولی زاده که در دیدار مقابل انگلیس به جای جهانبخش وارد زمین شده بود، عملکرد خوبی داشت و موفق شد یک پاس گل بدهد.

کولی زاده در تمرینات روزهای اخیر بسیار آماده و با انگیزه بوده است و خبرهایی از قطر شنیده می شود که کولی زاده می تواند با نیمکت نشینی جهانبخش یک شگفتی بزرگ برای کی روش برای بازی مقابل ولز باشد. شنیده ها حاکی از آن است که حتی اگر گلی زاده به میدان نرود، به احتمال زیاد جهانبخش جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید