کودک منصوریان در فولاد آزاد شد!

فولاد آرنا بار دیگر شاهد اتفاقات عجیبی بود. منصوریان که از 4 بازی قبلی خود 7 امتیاز کسب کرده بود بار دیگر مورد بی مهری هواداران اهوازی قرار گرفت. او در شرایطی جانشین فولاد شد که نکونام با سه باخت متوالی در لیگ برتر راهی مسابقات آسیایی شده بود و طبیعتا نتایج هفته های گذشته کاملا رضایت بخش بوده است.

این عدم استقبال از سوی هواداران فولاد درست از اولین بازی منصوریان مقابل ملوان آغاز شد و قبل از شروع مسابقه هواداران این تیم شعارهایی را علیه سرمربی پرانرژی و با انگیزه تیمشان سر دادند که عجیب به نظر می رسید. با این حال او از سد ملوان گذشت و هفته گذشته نیز موفق شد پیکان را شکست دهد. مقابل مس کرمان به تساوی رسیدند و فقط مقابل استقلال شکست خوردند.

کودک منصوریان در فولاد آزاد شد!

اما دیدار مقابل نساجی با شعارهای دویدنی آغاز شد. اما ضربه سر دیدنی محمد امین حزباوی به توپ رسید. مدافع جوان فولاد توانست با پاس دیدنی تورس گلزنی کند و بخش معترض فولاد آرنا را در سکوت ترک کند.

بازی خوب فولاد در این دیدار اجازه نفوذ و حمله به نساجی را نداد و میزبان در چند صحنه در نیمه دوم موفق به گلزنی شد. در فاصله دقیقه 65 تا 68 شاگردان منصوریان چهار موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند که هر بار متاسفانه توپ راهی به دروازه نمی شد.

منصوریان در حالی که با پیراهن سبز رنگ در کنار خط به میدان رفته بود، تیمش را مثل همیشه پرشور و پر انرژی هدایت کرد و هرگز نمی خواست این پیروزی را از دست بدهد. پس از دقایقی تیمش توسط نساجی به شدت تهدید شد و یکی دو موقعیت به شکل خطرناکی از سوی مهمان از دست رفت تا برتری فولاد حفظ شود.

کودک منصوریان در فولاد آزاد شد!

وقتی ساعت از دقیقه 80 در فولاد آرنا گذشت، فولاد مصمم تر شد تا گل دوم را به ثمر برساند و در نهایت به آن رسید. زمانی که توانا نجاریان از سمت راست توپ را وارد دروازه کرد، مدافع نساجی تصور نمی کرد که دفع او تبدیل به پاس گل برای ساسان انصاری شود.

اما ضربه او در مقابل کاپیتان فولاد بود و بدون معطلی توپ را با یک ضربه پا به گوشه دروازه فرستاد و علیرضا حقیقی مانند گل اول کاری جز تماشای توپ از دستانش نداشت. فولاد به سمت در رفت. برای بار دوم ترکید.

کودک منصوریان در فولاد آزاد شد!

انصاری مثل همیشه شادی خاص خود را رقم زد اما خوشحالی او زمانی زیباتر شد که همزمان با سرمربیگری تیمش به کنار زمین رفت و به آسمان بلند شد و در کنار منصوریان شادی جالبی را به نمایش گذاشت و همدیگر را در آغوش گرفتند این حرکتی است که بازیکنان پس از گلزنی در زمین انجام می دهند و علیمانصور با یادآوری دوران جوانی خود در شادی شاگردانش شریک شد.

پس از سوت علی صفایی، منصوریان شادترین چهره در فولاد آرنا بود. او نشان داد که شایسته این شانس است که افکارش را عملی کند. سوالی که او پیش از این در اولین نشست خبری پس از اولین جلسه تمرینی اش با فولاد به آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید