روزانه 25 کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان مرکزی بستری می شوند/ کودک 4.5 ساله در اراک جان باخت


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886431

جمالیان با اشاره به اینکه شاهد افزایش تعداد کودکان مبتلا به ویروس کرونا هستیم، گفت: روزانه 20 تا 25 کودک در استان به ویروس کرونا مبتلا می شوند که نیاز به بستری شدن دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در گفتگو با دیار آفتاب درباره وضعیت کرونا گفت: بر اساس آخرین رنگ آمیزی کرونا، ۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند، شهرستان فراخان نارنجی است. و شهرهای خنداب و زرندیه در وضعیت زرد قرار دارند.

جمالیان تصریح کرد: همچنین میزان ابتلا، بستری و فوت نسبت به هفته پایانی تیرماه افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شاهد افزایش تعداد کودکان مبتلا به ویروس کرونا هستیم، گفت: روزانه 20 تا 25 کودک در استان به ویروس کرونا مبتلا می شوند که نیاز به بستری شدن دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک با تاکید بر اینکه خانواده ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند، گفت: متاسفانه یک کودک 4.5 ماهه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

جمالیان همچنین با تسلیت ایام سوگواری آتی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به شرایط بسیار حساس و خطرناک این روزهای استان اشاره کرد و گفت: پروتکل های بهداشتی را در طول روز رعایت کنید. مراسم عزاداری محرم. این امر الزامی است و نهادهای مذهبی و مردم موظف به رعایت این دستورالعمل هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید