حمله مجدد سگ های ولگرد به کوکی در دامشهر قم / کودک 6 ساله جان باخت

روز جدید رئیس مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی استان قم گفت: کودک دیگری بر اثر حمله سگ ولگرد در دامشهر قم جان باخت. این دومین حادثه از این دست در روزهای اخیر در شهرستان دامشهر قم است که باعث مرگ کودکان شده است. روز چهارشنبه کودک 4 ساله‌ای که در منطقه دامشهر مورد حمله چند قلاده سگ‌های ولگرد قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی استان قم گفت: کودک دیگری بر اثر حمله سگ ولگرد در دامشهر قم جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ علی بیگدالی از مرگ پسر ۶ ساله بر اثر حمله سگ های ولگرد در منطقه دامشهر قم خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز جمعه پس از تماس تلفنی با ۱۱۵ حمله سگ های ولگرد به پسر بچه 6 ساله بلافاصله توسط کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه این کودک 6 ساله به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ قبل از رسیدن اکیپ های اورژانس جان خود را از دست داد.

این دومین حادثه در روزهای اخیر در شهر قم در دامشهر است که باعث مرگ کودکان می شود، روز چهارشنبه کودک 4 ساله ای که در منطقه دامشهر مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. ، از دست داد.

این اولین گزارش مرگ دلخراش کودکان بی گناه توسط سگ های ولگرد نیست و متاسفانه با توجه به روند افزایش جمعیت سگ های ولگرد آخرین مورد نیز نخواهد بود. جمعیت سگ های ولگرد به دلیل کم کاری مسئولان مسئول در جمع آوری آنها و تغذیه آن ها به به اصطلاح حافظان حیوانات رو به افزایش است و این سگ ها که تهدیدی بالقوه برای حیات وحش کشور محسوب می شوند، در حال به خطر افتادن هستند. زندگی شهروندان به ویژه در مناطق روستایی و در حومه شهرها.

دیدگاهتان را بنویسید