مرگ کودک 5 ساله توسط سگ ولگرد در مازندران

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791709

کودک 5 ساله بابلی که در هفته گذشته بر اثر گازگرفتگی سگ به هاری مبتلا شده بود زنده نماند و در جریان درمان در بیمارستانی در ساری به دلیل تشدید بیماری جان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، یک کودک 5 ساله بابلی که در هفته گذشته بر اثر گاز گرفتن سگ به هاری مبتلا شد، از این بیماری جان سالم به در نبرد و جان باخت.

این کودک که از نعمت پدر و مادر محروم شده بود، گزارش شده بود که در خیابان مورد حمله یک سگ ولگرد قرار گرفت و به دلیل بی توجهی اولیای دم و تاخیر در درمان حال عمومی وی رو به وخامت گذاشت.

سپس به یکی از بیمارستان های بابل منتقل و بستری شد و با وخیم شدن حال کودک به بیمارستان بوعلی ساری منتقل شد.

وی به دلیل شرایط نامساعد مجبور به بستری شدن در بخش ویژه این بیمارستان و انجام اقدامات اولیه درمانی شد، اما متاسفانه شدت بیماری به حدی پیش رفته است که اقدامات درمانی انجام شده توسط کادر درمانی نمی تواند مفید واقع شود. .

امشب یک کودک 5 ساله به دلیل تشدید بیماری ناشی از تاخیر در مراجعه به مراکز درمانی جان خود را از دست داد.

جدای از بی توجهی مراقبان این کودک ناکام که منجر به مرگ وی شد و مردم و کادر درمانی را تحت تاثیر قرار داد، سال هاست که معضل سگ های ولگرد در تمام شهرهای مازندران به معضلی لاینحل تبدیل شده است، معضلی که حداقل منجر به آن شده است. مرگ او کودک یک ساله

جا دارد دستگاه های متولی از جمله محیط زیست، دامپزشکی، بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه های قضایی و انتظامی به ویژه شهرداری های مازندران نسبت به جمع آوری و ساماندهی تعداد قابل توجهی از سگ های ولگرد در مازندران اقدام جدی داشته باشند. و مدتی است که مورد شکایت و پیگیری مردم روستا بوده و همواره مورد شکایت قرار گرفته است.

اصحاب رسانه گرچه از این ضایعه غم انگیز متاثر شده اند، اما به خانواده و آشنایان این کودک 5 ساله بابلی تسلیت می گویند. اولویت را به کار آنها بدهید که مورد غفلت قرار گرفت و حتی منجر به مرگ همشهریان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید